loading...
مولتی دانلود
آخرین ارسال های انجمن
elshan بازدید : 2387 شنبه 22 تیر 1392 نظرات (0)

405px-Klitschko_vs._Haye

|Wladimir Klitschko vs David Haye|

دانلود مبارزه قهرمانی بوکس حرفه ای سنگین وزن جهان بین ولادیمیر کلیچکو و دیوید های

مبارزه قهرمانی بوکس سنگین وزن جهان

تاریخ برگزاری : دوم جولای 2011

زمان مبارزه : 114 دقیقه در 12 راند

کیفیت : 720pHD

حجم : 2.2 گیگ

فرمت : MP4

همانطور که علاقه مندان به ورزش بوکس حرفه ای سنگین وزن می دانند یکی از مهیج ترین مبارزات این دسته  در دوم جولای سال 2011 درهامبورگ و در ورزشگاه آي‌مچ‌آره‌نا بین دو قهرمان این رشته یعنی کلیچکو اوکراینی و دیوید هی انگلیسی برگزار گردید که این مبارزه دیدنی تا 12 راند دنبال گردید وسرانجام با راي قاطع 117-109، 118-108 و 116-110 سه داور، كليچكو به عنوان فرد پيروز معرفي شد. اکنون این فیلم مبارزه پرهیاهو به اهتمام تیم کاوش آماده دانلود و تقدیم به شما عزیزان علاقه مند می باشد.

elshan بازدید : 2162 شنبه 22 تیر 1392 نظرات (0)

betthoven

 

|برای اولین بار در میان  سایتهای ایرانی|

|کنسرت سمفونی های بتهوون،  با کیفیت فوق العاده 720p BluRay |

|سمفونی شماره 5 اضافه شد|

 

نام کنسرت : Beethoven Symphonies 1-9 Complete

ارکستر سمفونی :  Vienna Philharmonic Orchestra

رهبر ارکستر : Christian Thielemann

کیفیت :  720p BluRay

حجم : 28.5 GB

مژده به علاقه مندان موسیقی کلاسیک :

تیم کاوش برای اولین بار در بین سایتهای ایرانی مجموعه نفیس و بی نظیر کنسرت سمفونی های شماره 1 تا 9 آهنگساز و موزیسین  مشهور وبزرگ جهان (لودویگ فان بتهوون)  را که توسط ارکستر سمفونی وین  و به رهبری کریستین تیلمن آلمانی اجرا گردیده ، گردآوری نموده  است.

<خاطر نشان می گردد که  سمفونی شماره های 6 تا 9 نیز هر هفته یک به یک به پست افزوده خواهد شد>

elshan بازدید : 175 شنبه 22 تیر 1392 نظرات (0)
Xara-Designer-Pro-X9-v9.2.1.28737

Xara Designer Pro X نرم افزاری حرفه ای در طراحی و ترسیم تصاویر مختلف عکس، انیمیشن، تیزر های تبلیغاتی و … می باشد که تا پیش از این با نام Xara Xtreme Pro تولید می شد. اگر شما به دنبال برنامه ای می باشید تا به صورت حرفه ای نیازهای طراحی خود در این گونه موضوعات برطرف کنید، آن را یافته اید. این نرم افزار با قراردادن امکانات مختلف و حتی افکت ها و تصاویر آماده کمک می کند تا تصاویری زیبا و متنوع در زمینه طراحی ایجاد کنید. هچنین شما اگر قصد ایجاد تغییرات و ویرایش یک یا چندین عکس را دارید این برنامه به شما در این زمینه نیز کمک خواهد کرد و به راحتی و با یک کلیک شما می توانید با وارد نمودن تصویر مورد نظر به برنامه و انجام تغییرات، آن را با چندین عکس دیگر نیز ترکیب و ادغام کنید. همچنین به کمک این نرم افزار طراحان وب و دارندگان سایت نیز می توانند تصاویر مختلف گرافیکی سازگار با محیط وب ایجاد نمایند و از آن ها در سایت خود استفاده کنند. سرعت بالا در ساخت تصاویر و انجام عملیات های مربوطه، کیفیت گرافیکی بسیار بالای تصاویر و استفاده از برنامه به صورت کاملا گرافیکی و استفاده از plug-in های متعدد و متنوع از مهمترین ویژگی های این نرم افزار می باشد.

elshan بازدید : 216 شنبه 22 تیر 1392 نظرات (0)
Aladdin-1992

خلاصه داستان: علاءالدین بچه شرور خیابانی است، روزی پرنسس جاسمین را می بیند که در شهر مخفیانه زندگی می کند آن ها بهم دل می بندند اما مشکلی وجود دارد پرنسس حتما با یک شاهزاده باید ازدواج کند و …

elshan بازدید : 201 شنبه 22 تیر 1392 نظرات (0)
APLUS-HTML5-Website-Template

APLUS قالبی چند منظوره بر پایه HTML5  و CSS3 با ویترین محصولات می باشد. شما می توانید از این قالب برای راه اندازی وب سایت نمونه کار، کسب و کار و تجارت، شرکتی ، کاتالوگ محصولات خود، بازاریابی آنلاین و یا خدمات اینترنتی استفاده کنید. APLUS قالبی است با طراحی سفارشی، مدرن و تمیز برای تجارت الکترونیک، شما می توانید پیش نمایشی از این قالب حرفه ای را در این صفحه ببینید.

elshan بازدید : 219 شنبه 22 تیر 1392 نظرات (0)
Eghra-Free-Learn-Quran-v1.4.0

Eghra برنامه اسلامی بسیار عالی در زمینه تلاوت، خواندن، یادگیری قرآن کریم است که برای اندروید عرضه شده است. توسط این برنامه میتوانید صدای تلاوت خود را ضبط نمایید و نتیجه آن را با سایر افراد موجود در شهر ، کشور و یا جهان بسنجید.چه کسی بیشتر قرآن می خواند؟ چه کسی بهتر تلاوت میکند؟ بیش از ۵۰ زبان ترجمه برای کلمات و آیه ها در این برنامه موجود است.

elshan بازدید : 611 شنبه 22 تیر 1392 نظرات (1)
Real-Player-v12.0.1-MacOSX

real player یک نرم افزار همه منظوره پخش انواع فرمت های دیجیتال می باشد که به شما این امکان را می دهد آنجه را که می خواهید پیدا کنید و پخش کنید. امروزه با گسترش اینترنت و افزایش کاربران و بالا رفتن سرعت ارتباطات اینترنتی شبکه های تصویری و صوتی تحت وب رفته رفته جای خود را در میان رسانه باز کرده اند. real player یکی از قدیمیترین نرم افزار های پخش آنلاین تلویزیون و رادیو اینترنتی است. این نرم افزار قادر به پخش بیش از ۳۲۰۰ ایستگاه رادیو است. نسخه جدید شامل قابلیت های جدیدی در قسمت اکولایزر صوت و تصویر و همچنین اضافه شده یک Radio Tuner هست همچنین در هنگام نصب به شما امکان نصب نوار ابزار real player بر روی اینترنت اکسپلورر داده خواهد شد. با کمک real player میتوانید ویدئو ها و موزیک های مورد علاقه خود را در اینترنت جستجو کنید و در صورت امکان آن ها را خریداری کنید که البته این قابلیت در ایران زیاد کاربرد ندارد.

elshan بازدید : 205 شنبه 22 تیر 1392 نظرات (0)
AVS-Audio-Editor-7.2.1.487

AVS Audio Editor نرم افزاری بسیار قدرتمند و البته بسیار حرفه ای در این زمینه است که با استفاده از یک سری توابعی که در آن به عنوان قابلیت گنجانده شده توانایی تدوین موزیک ها را به بهترین شکل ممکن دارد. این نرم افزار از واسط کاربری جذابی هم بهره می برد با پشتیبانی از تقریبا تمامی فرمت های صوتی قادر است تا کار برش یا چسباندن موزیک ها ، اضافه نمودن افکت ها ، حذف نویز موجود برروی موزیک ها و انواع مختلفی از دستورات را انجام دهد.امکان استخراج فایل های صوتی از درون فایل های تصویری نظیر ویدئوها و همچنین فیلم ها ، قابلیت ویرایش همزمان چندین ترک صوتی ، ذخیره سازی با فرمت و کیفیت دلخواه ، امکان ضبط صدا از انواع ورودی ها ، قابلیت Import از اکثر سیستم های صوتی دیگر و البته قابلیت جالبی برای دوستداران iPhone که با استفاده از آن می توان برای این گوشی تلفن همراه Ringtone ساخت از جمله خصوصیات اصلی و کلیدی این نرم افزار جالب محسوب می شوند.

elshan بازدید : 244 شنبه 22 تیر 1392 نظرات (0)
Awesome-Words-About-Your

Awesome Words About Your قالبی است زیبا و حرفه ای بر پایه XHTML/HTML ، CSS، Flash  و طرح های فتوشاپی که شما می توانید به وسیله این قالب زیبا یک وب سایت حرفه ای برای خود راه اندازی نمایید. برای ویرایش فایل فلش می توانید از برنامه Macromedia Flash/Shockwave استفاده نمایید همچنین پیش نمایشی از این وب سایت را می توانید در این لینک ببینید.

elshan بازدید : 221 شنبه 22 تیر 1392 نظرات (0)
Photoshop-Touch-for-phone-v1.1.1

Adobe Photoshop Touch For Phone نام ویرایشگر تصویری فوق العاده قدرتمند برای اندروید است که میتواند تمام نیاز های شما از یک ویرایشگر همه کاره را برآورد سازد. قطعا شما نیز تا به حال اسم برنامه ی فتوشاپ را شنیده اید و شاید هم آنرا در کامپیوتر های شخصی امتحان کرده باشید و قدرتش را دیده باشید.چند ماه پیش شرکت معتبر Adobe نسخه ای اندرویدی از این اپلیکیشن بی نظیر را برای تبلت های اندروید عرضه کرد که پس از استقبال کاربران از آن بر آن شد نسخه ای ویژه گوشی های اندروید نیز عرضه کند که در این امر نیز موفق شد و توانست نرم افزار ویرایشگر عکسی همه کاره را برای گوشیهای اندروید ۴٫۰ به بالا عرضه کند.

elshan بازدید : 198 شنبه 22 تیر 1392 نظرات (0)
Comodo-Antivirus-6.2.285401.2860

Comodo Antivirus شرکت نرم افزاری Comodo Group به تازگی نرم افزار ویروس کش قدرتمند و در عین حال رایگانی را عرضه نمده اند که قادر به محافظت از سیستم شما در مقابل تعداد بسیاری زیادی و تقریبان تمامی ویروس ها , کرمها و تروجان های شناخته شده تا کنون است . بی شک ویژگی های خوب و مناسب نسبت به ویروس کش های مشابه و رایج بازار در کنار عرضه ی رایگان این محصول همراه با به قدرت بالای به روز رسانی دیتابیس نرم افزار سبب محوببیت سریع تر و پیدا کردن کاربران فراوانی برای این محصول خواهد شد .

elshan بازدید : 226 شنبه 22 تیر 1392 نظرات (0)
Benvista-PhotoZoom-Pro-5.1.0

نرم افزار PhotoZoom یکی از نرم افزار های قدرتمند جهت بزرگنمایی تصاویر بدون افت کیفیت می باشد. در این نرم افزار سعی شده با استفاده از الگوریتم های پیچیده ریاضی تصاویر را طوری بزرگتر نمود که اصطلاحاً لبه های تصویر پس از بزرگ نمایی رنجه یا شکسته نشود و وضوح تصاویر را بالاتر برده و موج ها و ناهمگونی ها ی تصاویر را نیز پاک نماید. نرم افزار فوق علاوه بر کاربردهای بالا در سایر زمینه های دیگر نیز کاربرد داشته زمینه هایی مانند پزشکی و یا امنیتی و…، البته نکته فوق نیز قابل ذکر بوده که نبایستی از این نرم افزار انتظار معجزه را داشت بلکه با استفاده از این نرم افزار می توان بزرگ نمایی هایی در حد ۲ و یا ۳ برابر و در برخی تصاویر و موارد خاص بزرگنمایی های بیشتری را فراهم نمود.

elshan بازدید : 312 جمعه 21 تیر 1392 نظرات (0)

آیا دوست دارید به صورت مخفیانه در دنیای مجازی اینترنت به گشت و گذار بپردازید و از دست هکران در امان باشید ؟! نرم افزار Platinum Hide IP بهترین گزینه خواهد بود. Platinum Hide IP نرم افزار ی است که به شما این امکان را می دهد تا بصورت ناشناس وبگردی نموده، آدرس آی پی خود را تغییر داده، از دزدیدن هویت و اطلاعات شخصی شما جلوگیری نموده و از سیستم شما در برابر نفوذ هکرها جلوگیری نماید. تمامی این کارها تنها با یک کلیک ساده قابل انجام می باشند. این نرم افزار از استفاده اطلاعات شخصی شما برای فرستادن ایمیل های اسپم و بیهوده به شما توسط بسیاری ازفروشندگان آنلاین و نیز آژانسهای تبلیغاتی که اطلاعاتی در مورد علایق شما دارا بوده و از آی پی شما و نیز ایمیل شما آگاهی دارند، جلوگیری به عمل می آورد. Platinum Hide IP برخی از ویژگی های کلیدی ‏نرم افزار Platinum Hide IP : - مخفی نمودن آدرس آی پی شما با استفاده از پراکسی سرورهای ناشناس ایمن - محافظت از شما در برابر وبسایتهایی که تلاش در بدست آوردن اطلاعات شخصی شما برای بازاریابی دارند - جلوگیری از استفاده از اطلاعات شخصی شما برای فرستادن ایمیل های اسپم و بیهوده - محافظت از کامپیوترشما از دسترس هکرها با مخفی نمودن آی پی و اطلاعات در مورد سیستم عامل مورد استفاده شما - توانایی در تغییر پیوسته آی پی شما برای افزایش ضریب امنیتی حریم شخصی شما - قابلیت فعال یا غیر فعال نمودن نرم افزار تنها با استفاده از یک کلیک - قابلیت ارسال مطلب برروی بردهای اعلانات بودن نمایش آی پی شما - استفاده از یک سرویس برمبنای وب برای فرستادن ایمیل های ناشناس - امکان بازید از وبسایتهای مختلف بدون امکان ردیابی شما

elshan بازدید : 163 پنجشنبه 20 تیر 1392 نظرات (0)
Global-Defense-Zombie-War-v1.1.1

نسخه جنگ زامبی های بازی Global Defense به تازگی برای سیستم عامل اندروید منتشر شده است . این بازی به سبک Tower Defense می باشد . در مراحل این بازی زامبی ها در مسیری مشخص در حال حرکت هستند که شما باید با قرار دادن سلاح های خود در کنار راه آن ها را نابود کنید . در بازی می توانید ۲۷ مدال کسب کنید . بازی دارای ۳ سطح سختی مختلف می باشد . شما وقتی دشمنان را نابود می کنید می توانید جوایز مختلفی را دریافت کنید.

elshan بازدید : 204 پنجشنبه 20 تیر 1392 نظرات (0)
Mirillis-Action!-1.14.3

در این پست نرم افزار Mirillis Action که نرم افزاری برای فیلمبرداری از محیط دسکتاپ کامپیوتر و ذخیره آن به صورت فایل ویدئویی HD می باشد. شما می توانید ویدئوهای مختلف با موضوعات آموزشی تهیه کنید یا از بازی خود فیلم برداری کرده و به دیگران نمایش دهید. ساخت خودآموزهای با کیفیت به همراه ضبط موزیک و عکس برداری از صفحه نمایش از دیگر امکانات این نرم افزار می باشد.

elshan بازدید : 221 پنجشنبه 20 تیر 1392 نظرات (0)
Exeone-System-Navigator-4.0.8.001

Exeone System Navigator نام نرم افزاری است که برای مدیریت فایل ها و فولدرها استفاده می شود. این نرم افزار با ظاهری بسیار کاربر پسند به کاربران خود این امکان را می دهد تا با تمامی گزینه های موجود در نرم افزار به مدیریت کامل فایل های خود بپردازند و از آنها به راحتی استفاده کنند. این نرم افزار دارای امکانات بیشماری است که از جمله آنها می توان به کپی ، حذف ، جابجا کردن ، آرشیو کردن و باز کردن فایل های آرشیو شده اشاره کرد. شما با نصب این نرم افزار امکانات کاملی جهت مدیریت منابع خود خواهید داشت.

elshan بازدید : 160 پنجشنبه 20 تیر 1392 نظرات (0)
Invisi-v1.8---WordPress-Theme

INVISI پوسته ای زیبا و حرفه ای است که برای وبلاگ نویسان شخصی، روزنامه ها، مجلات آنلاین و… آماده شده است. این پوسته به طوری طراحی شده است که شما می توانید مطالب خود را به شیوه ای سازمان یافته و بصری مورد استفاده عموم قرار دهید.

elshan بازدید : 249 پنجشنبه 20 تیر 1392 نظرات (1)
Vicon-Boujou-5.0.2-Build-51953

boujou نام نرم افزاری قدرتمند و حرفه ای برای ایجاد جلوه های سینمایی می باشد. در این نرم افزار با استفاده از ابزارها، کاربران و فیلم سازان می توانند بر روی تصاویر خود جلوه های ویژه را ایجاد کنند. در نسخه جدید این نرم افزار ویژگی های جدیدی نیز به برنامه اضافه شده است که از میان آن ها می توان به قابلیت خودکار Sequential Solver اشاره نمود. این نرم افزار محصولی از شرکت Vicon Software می باشد.

elshan بازدید : 219 پنجشنبه 20 تیر 1392 نظرات (0)
Glory-of-Generals-HD-v1.0.2

بیش از ۶۰ مبارزه سخت و نفس گیر در ۴ جبهه مختلف در جنگ جهانی دوم را تجربه کنید ! در این جنگ ۱۰۲ تن از ژنرال های معروف دنیا با شما همراه خواهند شد . این بازی یکی از سخت ترین بازی های استراتژی می باشد که در آن بازیکن باید از تاکتیک های نظامی استفاده کند و پیروز میدان جنگ شود . با استفاده از عقب نشینی و یا برش دشمن باید وضعیت میدان جنگ را به نفع خود تغییر داده و پیروز میدان شوید . همچنین با تصرف پایگاه های کلیدی دشمن می توانید بر قدرت خود بیافزایید.

elshan بازدید : 224 پنجشنبه 20 تیر 1392 نظرات (0)
Zend-Studio-v10.1.0.20130625

یکی از محیط های برنامه نویسی به زبان PHP نرم افزار Zend Studio می باشد. این محصول به برنامه نویسان و تولید کنندگان کدهای PHP قابلیت توسعه و اشکال زدایی از کد های نوشته شده را می دهد. قابلیت هایی چون تغییر در کدهای نوشته شده، افزایش کد، آنالیز معنایی و … از امکاناتی است که به برنامه نویس در جهت توسعه ی روند برنامه نویسی کمک می کند. از دیگر امکانات قابل توجه این محیط برنامه نویسی قابلیت اشکال زدایی و تست برنامه ی نوشته شده با سرعت هرچه بیشتر می باشد، قابلیت هایی نظیر بازرسی و افزایش کد، اشکال زدایی محلی و یا از راه دور بر روی سرور به شما اطمینان می دهد که کد های نوشته شده به درستی اجرا می شوند. به کمک این محصول می توان قابلیت های همکاری تیمی را افزایش داده این نرم افزار قابلیت پشتیبانی از مدیریت ساختار منبع کد و تنظیم پروژه های مشترک را برای کاربران گروهی فراهم می نماید.

elshan بازدید : 187 پنجشنبه 20 تیر 1392 نظرات (0)
Sammy's-Escape-from-Paradise-2012

خلاصه داستان: سامی و ری، دو دوست صمیمی در حال خوش گذرانی در آب های دریایی و سواحل شنی هستند. ناگهان، یک دزد خرابکار وارد می شود و آن ها را با خود می برد تا در نمایشگاه آبی خود نمایش دهد و …

elshan بازدید : 166 پنجشنبه 20 تیر 1392 نظرات (0)
The-Gossip-Magazine-WordPress-Theme

The Gossip پوسته ای صفحه گسترده و فوق العاده و زیبا ، مدرن و به طور کاملا پاسخگو برای هر نوع وب سایتی و یا راه اندازی سایت خبری می باشد. دارای اسلایدر عکس آخرین مطالب می باشد و مطالب در دو ستون در کنار یکدیگر قرار گرفته اند.

elshan بازدید : 187 پنجشنبه 20 تیر 1392 نظرات (0)
Smart-IR-Remote-for-HTC-One-v1.2.0

چرا برای وسایل مختلف بیشتر از یک کنترل داشته باشیم ؟ Smart IR Remote به شما این امکان را می دهد تا از طریق مادون قرمز یک کنترل همه کاره را در جیب خود داشته باشید و با آن صدای دستگاه مورد نظر خود کم و زیاد کنید یا کانال را تغییر دهید. تنها ایراد این نرم افزار این است که قبل از آنکه نرم افزاری آندرویدی باشد نرم افزاری است مخصوص گوشی HTC One و در دیگر گوشی های موبایل کاربردی نخواهد داشت.

elshan بازدید : 170 پنجشنبه 20 تیر 1392 نظرات (0)
LinuxLive-USB-Creator-2.8.23

LinuxLive USB Creator نرم افزاری رایگان و متن باز جهت نصب توزیع های مختلف لینوکس بر روی انواع حافظه فلش با قابلیت بوت مستقیم از حافظه فلش در ویندوز می باشد. این نرم افزار یک گزینه منحصر به فرد از مجازی سازی خودکار برای اجرای مستقیم لینوکس در ویندوز بدون هیچ گونه پیکربندی یا نصب را به شما ارائه می دهد. از این نرم افزار می توانید برای ایجاد یک کلید زنده بوت USB از اوبنتو، فدورا، Damn Small Linux, Puppy Linux و دیگر توزیع های لینوکس استفاده کنید.

elshan بازدید : 221 پنجشنبه 20 تیر 1392 نظرات (0)
Realtek-High-Definition-Audio-Drivers-6.01.6959

Realtek High Definition Audio بسته نرم افزاری است که از آن جهت نصب و یا ارتقای درایور کارت صدا Raeltek استفاده می کنند. Realtek High Definition Audio با استانداردهای UAA (Universal Audio Architecture) مایکروسافت سازگار است و ۱۰ کانال DAC را فراهم نموده که به طور همزمان از باند ۷٫۱ به علاوه کانال مستقل خروجی صدا استریو (چند جریان) از طریق خروجی استریو پانل جلو پشتیبانی می کند. این نسخه کیفیت صدای خروجی را افزایش داده و امکانات مختلفی برای mixing ، mute و کنترل صدای رایانه های شخصی فراهم می کند.

elshan بازدید : 161 پنجشنبه 20 تیر 1392 نظرات (0)
The-Illusionauts-2012

خلاصه داستان: بر خلاف عادت، همه چیز در فرانسه به هم ریخته است. تمام شخصیت های قهرمان داستان های ژول ورن بدون اینکه مطلع باشند دست به خرابکاری زده اند. تمامی این موضوع به خاطر رئیس جمهور جدید فرانسه و وزیر فرهنگ و هنر می باشد که دست به ویرایش داستان های ژول ورن زده اند و …

elshan بازدید : 163 پنجشنبه 20 تیر 1392 نظرات (0)
CafeBlue-Skin-for-vBulletin-v4.2.0

CafeBlue قالبی است برای ویبولتین ۴٫۲٫۰ رنگ های زیبا و آرام آبی، سفید و سبز ساده را برای تالار بحث و تبادل نظر در کنار هم قرار داده است. CafeBlue قالبی است متنوع و پویا که می تواند به هر تالار گفتگویی و هر انجمی چهره خاصی ببخشد. پیش نمایش این قالب را می توانید در این صفحه ببینید.

elshan بازدید : 166 پنجشنبه 20 تیر 1392 نظرات (0)
Mosaique-v1.2

Mosaique یک بازی پازلی جدید و با گرافیک خوب و ایده جدید است. در این بازی باید نشانگر را در اطراف خانه های وسط بچرخانید و شلیک کنید. با شلیک به خانه های همرنگ در یک ردیف آنها را پاک کرده و انرژی خودتان را افزایش می دهید اما با شلیک به خانه های غیر همرنگ نشانگر تعویض می شود و کمی از انرژیتان را از دست می دهید. همچنین خانه های سیاه غیر قابل جابجایی هستند، حفره ها انرژی شما را می مکند و با پر شدن انرژی می توانید به هر رنگی شلیک کنید.

elshan بازدید : 212 پنجشنبه 20 تیر 1392 نظرات (0)
OS-X-Mountain-Lion-v10.8

با سیستم عامل OS X کم و بیش آشنایی دارید و در مورد آن چیزهایی شنیده اید. شاید هم از کاربرانی باشید که از سیستم های شرکت Apple استفاده می کنید و این سیستم عامل را کاملاً می شناسید و با آن کار می کنید. مکینتاش (Macintosh) یا (مک (Mac)) ساخته شرکت رایانه‌ای اپل است که مکینتاش اولیه در تاریخ ۲۴ ژانویه ۱۹۸۴ تولید شده‌است و اولین رایانه شخصی برای Graphical user interface (GUI) بود.

elshan بازدید : 201 پنجشنبه 20 تیر 1392 نظرات (0)

 

Opera-15.0-Build-1147.138-Final

Opera اپرا سریع ترین مرورگر اینترنت روی زمین! این مرورگر با سرعت باور نکردنی صفحات اینترنت را برای شما بار گذاری میکند. اساس کار اپرا به این صورت است که اول متن سایت بارگذاری میشود و سپس بتدریج عکس ها بارگذاری میشوند، به علاوه اینکه عکس ها اول به صورت کامل با کیفیت کم نمایان میشوند و رفته رفته بر کیفیت عکس افزوده میشود.

تعداد صفحات : 9

درباره ما
جدیدترین اهنگ ها.دانلود جدیدترین فیلم ها،دانلود جدیدترین عکس ها،دانلود جدیدترین انمشین ها،دانلودا,دانلود فیلم 2013,دانلود فیام ،دانلودفیلم،مولتی دانلود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    کدام مطالب را بیشتر در وبلاگ بگذاریم؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 242
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 37
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 173
  • آی پی دیروز : 53
  • بازدید امروز : 249
  • باردید دیروز : 67
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 316
  • بازدید ماه : 3,555
  • بازدید سال : 44,350
  • بازدید کلی : 211,316
  • چت روم اختصاصی سایت
    رتبه سایت