loading...
مولتی دانلود
آخرین ارسال های انجمن
elshan بازدید : 160 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (0)

بازی FaceMe Backgammon یک بازی تخته‌نرد زیبا برای iOS است که در آن قابلیت بازی به‌صورت آنلاین و با دوستانتان نیز وجود دارد. در این بازی می‌توانید به‌راحتی باقی دوستانتان که این بازی را در اختیار دارند را دعوت کنید تا با یکدیگر بازی انجام دهید، البته خود بازی نیز از طریق Game Center می‌تواند برای شما یک رقیب پیدا کند تا دونفره بازی کنید. در غیر این صورت نیز می‌توانید با کمک Bluetooth و Wi-fi با دیگران به بازی بپردازید. بازی دارای تنظیمات متنوعی است و می‌توانید در قسمت تنظیمات، تغییرات زیادی در نحوه‌ی انجام بازی اعمال کنید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 5.0 و بالاتر نیاز دارید. این بازی برای صفحه نمایش iPhone 5 نیز بهینه شده است.

 

faceme backgammon بازی تخته نرد FaceMe Backgammon 3.3.5   آیفون و آیپد

elshan بازدید : 210 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (0)

 

نرم افزار Hangouts یک نرم افزار چت صوتی و تصویری است که از طرف کمپانی گوگل پشتیبانی میشود. توسط این نرم افزار و با استفاده از اینترنت، میتوانید با هر شخص دیگری در هر جای دنیا (که البته او هم این نرم افزار را داشته باشد) به صورت صوتی و تصویری چت کنید.

 

کیفیت بالا در هنگام برقراری تماس صوتی و تصویری، عدم پرداخت هزینه اپراتوری موبایل، امکان مکالمه تصویری چند نفره، و امنیت بالا، از جمله امکانات این نرم افزار است.

 

در این مطلب، نسخه Android این نرم افزار را که مخصوص موبایل های اندرویدی میباشد تهیه کرده ایم. برای استفاده از این نرم افزار تنها نیاز به اینترنت موبایل دارید. و هزینه ای بابت مکالمه تصویری به اپراتور موبایل خود پرداخت نخواهید کرد.

elshan بازدید : 174 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (0)

بازی Where's My Mickey یک بازی زیبا با انیمیشن‌های جذاب است که باید در آن با از بین بردن موانع موجود بر سر آب، آب کافی را به Mickey برسانید. این بازی که توسط Disney ساخته شده است در ادامه‌ی بازی زیبای Where's My Water است. این بازی دارای بیش از ۱۰۰ مرحله است. همچنین در نسخه‌ی XL بازی که مختص آیپد ارائه شده است ۲۰ مرحله‌ با فضای بزرگتر قرار داده شده است. لطفاً توجه داشته باشید این بازی مختص آیپد است و برای اجرای آن به iOS 5.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

wheres my mickey xl ipad بازی زیبا و سرگرم کننده Wheres My Mickey? XL 1.0.2   آیپد

 

elshan بازدید : 211 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (0)
دانلود Encyclopaedia Britannica 2013 Ultimate Edition - دانشنامه بریتانیکا

بریتانیکا دانشنامه‌ای است که اولین بار در سال ۱۷۶۸ در ادینبورگ منتشر شد و قدیمی ترین دانشنامه موجود به زبان انگلیسی محسوب می‌شود. این دانشنامه در حال حاضر یکی از مهمترین و معتبرترین منابع به زبان انگلیسی به شمار می‌رود که تا به امروز ویرایش و انتشار آن ادامه یافته‌است. بریتانیکا توسط ۱۹ ویرایشگر تمام وقت و بیش از ۴۰۰۰ مشارکت‌کننده خبره، به رشته تحریر درآمده و در بسیاری موارد، علمی‌ترین و آکادمیک‌ترین دانشنامه دنیا، شناخته شده‌است.
مقالات بریتانیکا همچنین در طول سده‌های ۱۸ تا ۲۰ توسط مقاله‌نویسان خبره و با تجربه در زمینه‌های مختلف بازبینی شد و مورد تایید قرار گرفت و حتی گاهی برای تهیه مقالات آن تحقیقات گسترده‌ای انجام می‌شد. در این مدت بریتانیکا شهرت بسیاری را میان انگلیسی‌زبانان بدست آورد و دانشنامه منحصر به‌فردی به شمار می‌آمد، به طوری که در سدهٔ بیستم و در نسخه یازدهم این مجموعه مورد استفاده به عنوان یک مرجع معتبر برای افراد عادی و دانش‌پژوهان قرار گرفت.

elshan بازدید : 177 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (0)

بدون شک مدیاپلیر AVPlayer یکی از بهترین پخش‌کننده‌های فایل‌های صوتی و تصویری برای آیفون و آیپد به‌شمار می‌رود. از مزایای اصلی این نرم‌افزار، پشتیبانی آن از اکثر فرمت‌های محبوب است که باعث می‌شود بتوانید بدون داشتن دردسر کانورت و تبدیل فایل‌های تصویری، آن‌ها را مستقیماً از AVPlayer مشاهده نمایید. انتقال فایل به AVPlayer نیز ساده است. کافیست آن را با USB به کامپیوتر وصل کرده و در آیتونز در قسمت مربوط به AVPlayer فایل‌هایتان را به فولدر این برنامه انتقال دهید. یا در صورت داشتن Wireless می‌توانید با استفاده از IP مشخصی که برنامه در اختیار شما قرار می‌دهد به‌صورت بیسیم و با وارد کردن IP داده شده در مرورگر کامپیوتر خود، اطلاعات را به فولدر اصلی برنامه انتقال دهید. این نسخه از نرم‌افزار مختص آیپد است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به iOS 4.3 و بالاتر نیاز دارید.

 

avplayer hd ipad مدیاپلیر قدرتمند AVPlayer HD 2.01   آیپد

elshan بازدید : 175 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (0)

بازی Where’s My Mickey یک بازی زیبا با انیمیشن‌های جذاب است که باید در آن با از بین بردن موانع موجود بر سر آب، آب کافی را به Mickey برسانید. این بازی که توسط Disney ساخته شده است در ادامه‌ی بازی زیبای Where’s My Water است. این بازی دارای بیش از ۱۰۰ مرحله است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iPhone 4 و بالاتر، iPod Touch 4 و بالاتر و iPad 2 و بالاتر نیاز دارید. اگر از آیپد استفاده می‌کنید برای داشتن تجربه‌ای بهتر نسخه‌ی مخصوص آیپد بازی را دانلود کنید. ضمناً، بازی برای iOS 5.0 و بالاتر طراحی شده است.

 

wheres my mickey iphone بازی زیبا و سرگرم کننده Wheres My Mickey? 1.0.2   آیفون

elshan بازدید : 224 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (0)

بازی Zombie Highway داستان فرار شما از دست زامبی‌ها است، این بار شما باید با اتومبیل خود از دست زامبی‌هایی که از همه‌طرف به‌سمت شما حمله‌ور می‌شوند فرار کنید. در بین راه نیز اتومبیل‌های خراب و موانعی وجود دارند که باید حواستان باشد با آن‌ها برخورد نکنید. البته اسلحه نیز در اختیار دارید و می‌توانید با آن زامبی‌هایی که خیلی به‌شما نزدیک شده‌اند را از پا در بیاورید. امکان به‌روزرسانی اسلحه‌ها و اتومبیل نیز از قابلیت‌های دیگر این بازی زیبا است. بازی Zombie Highway بر اساس مرحله نیست و در سبک Arcade است. شما باید تا جایی که می‌توانید به فرار خود ادامه دهید و سعی کنید رکورد را بشکنید!

 

zombie highway بازی جذاب Zombie Highway 1.9.2   آیفون و آیپد

elshan بازدید : 188 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (0)

 

Kung Fu Panda: Legends of Awesomeness WebRip (2012) Mkv

|انیمیشن به صورت دوبله فارسی با کیفیت فوق العاده عالی Webrip HD 720p می باشد|

|مجموعه هشتم در ادامه مطلب قرار گرفت|

 

panda persian دانلود دوبله فارسی سریال پاندای کونگ فو کار   Kung Fu Panda: Legends of Awesomeness 2012

 

نام انیمیشن: Kung Fu Panda: Legends of Awesomeness – سریال کارتونی پاندای کونگ فو کار

ژانر: انیمیشن ، کمدی ، اکشن

سال انتشار: ۲۰۱۲

مدت زمان: هر قسمت ۲۳ دقیقه

حجم: هر قسمت ۱۵۵ مگابایت

کیفیت: Webrip 720p

دوبله فارسی

خلاصه داستان: انیمیشن جذاب ، دیدنی و خنده دار کونگ فو پاندا برای همگی آشنا و شنیده شده است ! ولی این بار با پو باشید ! در سریالی کارتونی با نام "افسانه های شگفت انگیز" که روایتگر ماجراهای زندگی پو در هنگام تمرین ، حفاظت ، جنگیدن ، آموزش دادن ، آموزش دیدن ، صحبت کردن و … می باشد. تا جایی که او به عنوان فرمانده سرزمین صلح برگزیده می شود . حال او در خانه ای به همراه پنج جنگجوی آتشین زندگی می کند و حالا پو وظایفی جدیدی دارد ! وظایفی که با برگزیده شدن او به عنوان جنگجوی اژدها به او واگذار شده است و …

 

elshan بازدید : 245 شنبه 22 تیر 1392 نظرات (0)

|قسمت سوم در ادامه مطلب قرار گرفت|

 

khurus دانلود سریال تلویزیونی خروس

 

نام سریال: خروس

سال انتشار: ۱۳۹۲

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۴۰ دقیقه

حجم: به طور میانگین هر قسمت ۱۲۵ مگابایت

کیفیت: TVRip

بازیگران: حمید لولایی، جواد رضویان، یوسف تیموری، اکبر اکبری مبارکه، مرضیه صدرایی، سپند امیر سلیمانی، مهسا کریم زاده، ملیکا شریفی نیا، دانیال معصومی، سیروس میمنت، بهشاد شریفی، حمید لیقوانی، کریم قربانی، عاطفه قربانی، عزت الله مهر آوران، بیتا خردمند، اصغر حیدری، سادیا جلالی پور، ابراهیم شفیعی، داوود مقدادی و علیرضا درویش

خلاصه داستان: این سریال مضمونی طنز دارد و روایت زندگی پدری است که دچار مشکل غیرمنتظره‌‌ای می‌شود، این مشکل خانواده را به تکاپو می‌اندازد و پسر خانواده با همفکری دوستانش تلاش می‌کند تا چاره‌ای برای رفع این مشکل بیاندیشند. در نقشه بچه‌ها مغز متفکر یک خروس است و …

 

elshan بازدید : 667 شنبه 22 تیر 1392 نظرات (0)

آموزش ایجاد متن سه بعدی در فتوشاپ

 

آموزش نوشتن متن سه بعدی در فتوشاپ

 

برای نوشتن متن سه بعدی زیبا شما نیاز به دانش اولیه دارید,و بیشتر کسانی که سر و کار زیادی با گرافیک دارن از این دانش برخور دارند و خیلی ها دانش خود را با سایر اطرافیان خود به اشتراک میگذارند تا آنها هم استفاده لازم را ببرند,در این پست ما هم دانش به اشتراک گذاشته شده را برای شما آماده دانلود کردیم, شما عزیزان میتوانید به رایگان این آموزش را از وب سایت مرجع دانلود دریافت نمایید

elshan بازدید : 259 شنبه 22 تیر 1392 نظرات (0)

39101625890899458781.jpg (427×259)

جدیدترین نسخه دانلود منیجر Internet Download Manager v6.17 Build 1

*** این نرم افزار جهت دانلود فایل های سایت توسط گروه پی سی خورها پیشنهاد می شود ***

*** بروز شده 12 تیر ۱۳۹۲ ***

Internet Download Manager یکی از قدرتمند ترین نرم افزارهای مدیریت دانلود میباشد. شتاب دهنده دانلود این دانلو منیجر یکی از بی رغیب ترین ها میباشد. که با آن شما میتوانید با سرعت فوق العاده بالا و با سرعتی باورنکردی از اینترنت دانلود کنید. شما با این نرم افزار با تمامی مروگر ها و تمامی سیستم عاملهای موجود سازگاری کامل را دارد و شما میتوانید با نصب این دانلود منیجر به راحتی از سایتهای YouTube, Google Video, MySpaceTV به راحتی بدون نیاز به نرم افزار خاص در این زمینه دانلود کنید. این نرم افزار میتوانید سرعت دانلود را تا %۵۰۰ افزایش می دهد. بر خلاف دیگر دانلود منیجر ها که قبل از شروع به دانلود فایل ها را قطعه قطعه می کنند IDM در هنگام دانلود و بسته به سرعت اینترنت یا … File ها را قطعه قطعه کرده و دانلود می کند که این عمل باعث بهبود سرعت دانلود و دریافت File خواهد شد از ویژگی های این نرم افزار می توان به ظاهری ساده، پشتیبانی از اکثر مرور گرهای محبوب، نصب آسان،  قابلیت ادامه یافتن دانلود بعد از قطع اتصال از اینترنت، زمانبدنی دانلود ها و … اشاره کرد.برنامه های مدیریت دانلود یکی از ابزار مهم اینترنتی برای ما کاریران ایرانی میباشد بیشتر قریب به اتفاق ما کاربران اینترنت از اینترنت دیال آپ برای اتصال شدن به اینترنت استفاده میکنیم و برای دانلود فایلهای حجیم یه یک دانلود منیجر خوب احتیاج داریم که فایلهای دانلود ما را تکه تکه کرده و به بخشهای کوچک تقسیم کرده تا سرعت دانلود فایلها بیشتر شود. چنانچه در هنگام دانلود فایل اینترنت شما قطع گردد و یا مشکلی برای دانلود فایل بوجود آید. این امکان را دارید که ادامه دانلود را انجام دهید. و فایل دانلود شده شما از میان نمی رود اگر شما بدون یک برنامه مدیریت دانلود این کار را انجام دهید مجبور خواهید شد فایل را از ابتدا دانلود کنید. با استفاده از این نرم افزار شما میتوانی به راحتی سرعت دانلود فایل و مقدار دانلود شده و زمان باقی مانده خود را مشاهده نمایید. این نرم افزار با بهینه سازی سرعت دانلود شما میتوانید در هنگام دانلود کردن فایل به مشاهده سایتهای اینترنتی خود بپردازید و این نرم افزار به صورت هوشمند از سرعت خود کاسته و دوباره با سرعت بالا به دانلود فایل میپردازد تا شما بتوانید از گشت و گذار در اینترنت لذت کافی را درهنگام دانلود ببرید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Internet Download Manager 6.17 Final :

 

- سازگاری با انواع مرورگرهای اینترنت اکسپلورر، نت اسکیپ، اپرا MSN Explorer,AOL,Mozilla,Mozilla Firefox, Mozilla Firebird,Avant Browser,MyIE2,Google Chrome و دیگر مرورگر های محبوب برای اجرا نمودن خودکار برنامه به منظور مدیریت دانلود فایلها
- قابلیت ادامه دانلود های نیمه تمام از جایی که ارتباط اینترنتی شما بنا به دلایلی قطع شده است
- دانلود فایل های ویدیویی FLV از سایت های YouTube, Google Video, و MySpaceTV
- پشتیبانی از انواع پروکسی سرورها مانند Microsoft ISA, FTP proxy servers
- نصب سریع و آسان نرم افزار
- ویژگی Speed Limiter برای محدود کردن سرعت دانلود یک فایل مشخص
- توانایی دسته بندی فایل ها با توجه به سلیقه شخصی
- بهبود رابط کاربری نگارش جدید برنامه
- ویروس یابی انواع و اقسام فایل های دانلود شده
- قابلیت کشیدن و رها کردن – Drag & Drop لینک ها
- پشتیبانی از فایل های ZIP و اجرای آنها بعد از دانلود
- پشتیبانی کامل از ویندوز های Xp/2000/2003/Vista و ۷ و ۸
- پشتیبانی از پروتکل های HTTP, FTP, MMS و HTTPS
- جلوگیری از دانلود فایل های تکراری که قبلا دانلود شده اند
- افزایش پنج برابری سرعت دانلود بر اساس جدیدترین تکنیک ها
- پشتیبانی از اکثر زبان های زنده دنیا از جمله زبان شیرین فارسی
- سازگاری کامل با تمامی مرورگرهای وب
- و …

elshan بازدید : 221 شنبه 22 تیر 1392 نظرات (0)

با استفاده از برنامه Creative Locker می توانید ظاهری جدید، زیبا و خلاقانه به گوشی خود ببخشید. با داشتن این برنامه می توانید هر روز را با یک لاک اسکرین زیبا بگذرانید . از ویژگی های کلیدی این برنامه می توان به پشتیبانی از قالب های مختلف، انواع طرح های آنلاک برای لاک اسکرین، فعالسازی قابلیت دسترسی به دوربین ، چراغ قوه و توابع اضطراری دیگر، قفل برای محافظت از حریم خصوصی شما، کیفیت بالا روی صفحه نمایش و … اشاره نمود. برای پیدا کردن قالب های بیشمار کافی است وارد برنامه شوید و به قسمت Themes بروید و روی Popular or More کلیک کنید تا قالب های محبوب و متنوع برای شما نمایش داده شود و برای استفاده از آن روی Apply کلیک کنید تا قالب روی گوشی شما فعال شود.
ویژگی نسخه جدید:

elshan بازدید : 222 شنبه 22 تیر 1392 نظرات (0)

نام یک بازی اکشن ورزشی اسکی مبتنی بر مهارت و حرکت های خاص همراه با ماموریت های هیجان انگیزاست که در این پست از سایت Apktops قصد معرفی آن را داریم . در این بازی چالش بر انگیز که کنترل تمامی حرکت ها برعهده ی خودتان است باید در پیست های مختلف از برف گرفته تا بیابان به دیگران به رقابت بپردازید و با پشت سر گذاشتن موانع و سختی ها به پیروزی برسید و در همین حین با سرعت در مسیر خود حرکت کنید ، پرش های بلند انجام دهید ، بر روی مسیر های باریک حرکت کنید و به رقبای خود عقب بیندازید .

 

Skiing Fred 1.0.2

 

از ویژگی های اصلی این بازی می توان به موارد زیر اشاره کرد :

** گرافیک بالا و جذاب
**  گیم پلی آزاد (Free-Style Game Play) بر خلاف سایر بازی ها
**  داشتن پیست ها متنوع و جذاب
** امکان ویرایش و شخصی سازی کارکتر بازی
**  داشتن مراحل چالش بر انگیز
**  امکان رقابت با دوستان با کسب امتیاز بیشتر

برای دانلود این بازی هیجان انگیز و با گرافیک قابل قبول به ادامه مطلب همین پست مراجعه نمایید .

 

elshan بازدید : 259 شنبه 22 تیر 1392 نظرات (0)

 

 

 

 

 

نسخه جدید نرم افزار اجرای برنامه ها و بازی های اندروید در ویندوز منتشر شد!

YouWave for Android 4.1.2

 

نرم افزار YouWave for Android میتواند سیستم عامل اندروید را شبیه سازی کرده و برنامه و بازی های اندروید را در کامپیوتر و تحت سیستم عامل ویندوز اجرا کند.

 

با استفاده از نرم افزار YouWave میتوانید برنامه های اندرویدی مورد نظر خود را قبل از نصب در موبایل، روی کامپیوترتان تست کنید. و یا اگر موبایل اندرویدی ندارید ولی میخواهید یک بازی یا یک برنامه اندروید را اجرا کنید، میتوانید از این نرم افزار کمک بگیرید.

 

با نصب YouWave ، محیطی شبیه به یک گوشی اندرویدی در اختیار شما قرار میگیرد که دارای سیستم عامل Android 4.0.4 میباشد و امکان نصب تمام Application هایی که با این نسخه سازگاری داشته باشند را به شما میدهد.

elshan بازدید : 259 شنبه 22 تیر 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار مدیریت آسان کافی نت

Antamedia Internet Cafe 7.5

 

 

 

 

نرم افزارهای زیادی برای مدیریت کافی نت وجود دارند. اما یا بسیار ساده هستند و امکانات کمی دارند، و یا آنقدر پیچیده هستند که کار با آنها سخت و دشوار است.

 

در این مطلب، نرم افزاری برای مدیریت کافی نت به شما معرفی میکنیم که هم امکانات خوب و قابل قبولی دارد و هم کار با آن خیلی سخت نیست. اگر شما اطلاعات مختصری در مورد شبکه و مدیریت کافی نت داشته باشید، با چند ساعت کار با این نرم افزار میتوانید کاملا در آن تسلط پیدا کنید.

 

نام این نرم افزار، Antamedia Internet Cafe است که به تازگی نسخه جدید آن (نسخه 7.5) منتشر شده.

 

این نرم افزار هم مثل برنامه های مشابه، دو بخش Client و Server دارد. که بخش Client باید روی کامپیوترهای کاربران (کلاینت ها) ، و بخش Server روی کامپیوتر اصلی مدیر کافی نت نصب شود. سپس از طریق بخش سرور میتوانید تمم کامپیوترهای کلاینت را تحت نظر بگیرید و مدیریت نمایید.

 

کارهایی مثل جلوگیری از خاموش کردن کامپیوترها، نحوه دسترسی کاربران به اطلاعات هارد دیسک، اجازه دسترسی کاربران به برنامه های نصب شده، محاسبه میزان ترافیک مصرفی و صورت حساب هر کاربر، تنظیم پهنای باند مجاز هر کلاینت، و ... از طریق این نرم افزار قابل انجام است.

 

elshan بازدید : 211 شنبه 22 تیر 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار دسترسی به ایمیل های یاهو در موبایل (اندروید)

Yahoo Mail 2.5 Android

 

 

 

اگر با موبایل اندروید خود امکان دسترسی به اینترنت را دارید، توسط نرم افزار Yahoo! Mail میتوانید به ایمیل های خود در یاهو دسترسی داشته و اقدام به دریافت، ارسال، و مدیریت ایمیل های خود کنید.

 

هر چند بدون نرم افزار و تنها از طریق مرورگر اینترنت موبایل هم میتوانید وارد ایمیل یاهو شوید، ولی نرم افزار Yahoo! Mail به شما کمک میکند تا به سرعت و بدون باز کردن صفحات وب به ایمیل های خود دسترسی داشته باشید.

 

این نسخه از نرم افزار Yahoo! Mail ، مخصوص موبایل هایی است که سیستم عامل اندروید دارند.

elshan بازدید : 259 شنبه 22 تیر 1392 نظرات (2)

 دانلود بازی Sid Meiers Civilization V Brave New World مهد تمدن ها

نام بازی: Sid Meier's Civilization V: Brave New World
پلتفورم : pc
ژانر: Strategy
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: 2K Games
مد بازی : N/A
حمایت توسط : Firaxis Games
درجه بندی سنی : Pegi +10
قابلیت آنلاین:دارد

بسته ی دوم برای توسعه ی Civilization V آماده و منتشر شده است.این دی ال سی در واقع یک توسعه گر برای افزایش عمق بازی و افزایشمیزان واقع گرایی است.این بازی در حقیق یک تجارت بین المللی ونمایش و  تمرکز بر روی فرهنگ و دیپلماسی های متمدن است نفوذ خود را در سرتاسر جهان قطعی نموده و با خلق آثار بزرگ، انتخاب یک ایدئولوژی را رفم بزنید.

elshan بازدید : 258 شنبه 22 تیر 1392 نظرات (0)

MAGIX  یکی از برترین شرکت های نرم افزاری دنیا می باشد که نرم افزارهای قدرتمندی در زمینه محصولات چند رسانه ای تولید می کند. از سال ۱۹۹۳ ، MAGIX توانست برترین تکنولوژی ها برای ساخت، ویرایش، مدیریت و نمایش عکس، گرافیک، ویدئو و موزیک را بیافریند. هم اکنون این شرکت در کشورهای مختلفی در سراسر دنیا به فعالیت خود ادامه می دهد. بر طبق ارقام فروش می توان گفت MAGIX در زمینه نرم افزارهای چند رسانه ای از برترین فروشگاه های اروپا و یکی از موفق ترین شرکت ها در آمریکا می باشد.در طول ۱۵ سال فعالیت ، این شرکت توانسته صدها جایزه جهانی را از آن خود کند. جهت مشاهده توضیحات بیشتر و دانلود نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

MAGIX-Video-Pro

 

 

elshan بازدید : 200 شنبه 22 تیر 1392 نظرات (0)

Stickman Tennis بازی تنیس بسیار زیبا که به تازگی برای اندروید منتشر شده است.این بازی یکی دیگر از بازی های زیبای سری Stickman است که از محصولات شرکت Djinnworks e.U است .که بنده به شخص این سری بازی های را بسیار دوست دارم.در فضای کاملا ساده و شگفت انگیز و باکنترل عالی ساعات خوشی برای شما رغم خواهد زد.

 

stickman-tennis

 

elshan بازدید : 183 شنبه 22 تیر 1392 نظرات (0)

MapsWithMe امکان دسترسی شما به نقشه های کشورهای مختلف دنیا از جمله ایران و مسیریابی را فراهم می کند. در ابتدای کار با نرم افزار باید به اینترنت متصل شده و نقشه کلی ایران را دریافت کنید. پس از آن می توانید بدون نیاز به ارتباط با اینترنت از نقشه ها به صورت آفلاین استفاده کنید. این نرم افزار می تواند نزدیک ترین مراکز خدماتی نسبت به موقعیت مکانی شما را نمایش داده و شما را برای رسیدن به آن مکان یاری کند. مکان ها و خیابان های مهم مراکز استان های ایران هم در این نقشه ها گنجانده شده اند.

 

MapsWithMe-Pro,-Offline-Maps-v2.4.4

 

elshan بازدید : 231 شنبه 22 تیر 1392 نظرات (0)

مدیریت تصاویر خود را به Windows Live Photo Gallery سپرده و از نمایش و مدیریت هزاران تصویر موجود در سیستم خود لذت ببرید.  این نرم افزار که از محیط کاربری فوق العاده جذابی بهره می برد در عین سادگی به کاربران کمک می کند تا مدیریت کامل بر روی تصاویر موجود در سیستم خود داشته باشند. تمامی فرمت های تصویری رایج در این برنامه پشتیبانی شده است.
Windows Live Photo Gallery حداقل کاری که می کند این است که کاربر را از آن محیط خسته کننده نمایش تصاویر در ویندوز ۷ به طور کامل جدا کرده و به محیطی بسیار جذاب تر همراهی می کند. اما امکاناتی که کاربر پس از نصب Windows Live Photo Gallery در اختیار خواهد داشت را می توان در مواردی همچون قابلیت ارسال تصاویر به دوستان ،قابلیت رایت سریع بر روی لوح فشرده ، پیش نمایش بسیار زیبا تنها با نگه داشتن ماوس برروی تصاویرو قابلیت ویرایش به صورت ساده با امکانات موجود در برنامه نمونه ای از ابزارهای موجود در Window Live Photo Gallery است.

windows-live-fotogalerie-01

 

 

elshan بازدید : 204 شنبه 22 تیر 1392 نظرات (0)

*** قسمت ۱۰ در ادامه مطلب قرار گرفت ***

Max-Steel

نام انیمیشن : Max Steel Season 1 فصل اول سریال کارتونی مکس استیل

ژانر: انیمیشن

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۲۲ دقیقه

حجم: به طور میانگین هر قسمت ۱۳۲ مگابایت

کیفیت: WebRip 720p

Wiki

زیرنویس فارسی: ندارد

 

 

 

elshan بازدید : 243 شنبه 22 تیر 1392 نظرات (0)
دانلود RazorSQL v6.1.1 x86/x64 - نرم افزار مدیریت پایگاه داده SQL

با  نرم افزار RazorSQL مدیریت کاملی بر پایگاه داده ( SQL ) خود خواهید داشت و به راحتی اعمالی نظیر جستجو، ویرایش، مدیریت، حذف و اضافه کردن جداول را با استفاده از ابزارهای آماده انجام دهید. این نرم افزار در بیش از ۲۹ نوع پایگاه داده تست شده است و تقریبا تمامی‌پایگاه داده‌ها را پشتیبانی می‌کند. همچنین ۲۰ نوع زبان برنامه نویسی از قبیل SQL, PL/SQL, TransactSQL, SQL PL, HTML, XML و ... را نیز پشتیبانی می‌کند.

elshan بازدید : 186 شنبه 22 تیر 1392 نظرات (0)
ویژه نامه ماه مبارک رمضان

رمضان ماه مهمانی بزرگ الهی است که دروازه های مهمان سرای بزرگ الهی گشوده می شود و شمیم دل نواز عطر بهشت ربانی، مشام جان های عشاق را می نوازد و سرود و عشق وصل را در دل عاشقان می انگیزد. رمضان ماه نزول رحمت و فرود عزت و عروج عبادت و صعود طاعت و سپر محکم خداوند است که همگان را از عذاب اخری مصون و محفوظ می دارد.

گروه پی سی دانلود به مناسبت آغاز ماه مبارک رمضان ویژه نامه را آماده ساخته است که تقدیم شما می گردد باشد که مورد توجه شما قرار گیرد.

elshan بازدید : 201 شنبه 22 تیر 1392 نظرات (0)


هنگامی که محافظ صفحه Shiny Day Screensaver را نصب می کنید می توانید از تماشای مناظر شگفت انگیزی از طبیعت زیبا که شاید تاکنون فرصتی برای دقت به آن ها نداشته اید لذت ببرید. تماشای پروانه ها، صحنه های پر از زندگی، حرکت حشرات و ... لحظات لذت بخش و آرامش دهنده ای را برای شما فراهم خواهند نمود.
 - و ...

elshan بازدید : 189 شنبه 22 تیر 1392 نظرات (0)

 

نرم افزار CameraPro یک برنامه قدرتمند با امکانات فراوان برای عکسبرداری و فیلمبرداری با موبایل است. این برنامه دارای ویژگی های بسیار وسیع برای تنظیم و پیکربندی پارامترهای دوربین است که به شما کمک می کند عکس های زیبا و با بهترین کیفیت بگیرید. از ویژگی های این برنامه می توان به تنظیم نور، رنگ، شفافیت، لرزش گیر، فلاش دائم و... اشاره کرد.

elshan بازدید : 230 شنبه 22 تیر 1392 نظرات (0)


در خلق طرح های گرافیکی مختلف برای مضامین گوناگون، علاوه بر زیبایی و ارتباط طرح با موضوع، می بایست عامل زمان را نیز در نظر گرفت. چه بسا برای خلق یک طرح گرافیکی در نرم افزار های غول گرافیکی دنیا همچون Photoshop و Corel مدت زمان بسیاری صرف شود تا یک نرم افزار اختصاصی طراحی برای زمینه ای خاص.
SmartDraw نرم افزار قدرتمند و بسیار کارامدی برای خلق طرح های گرافیکی تجاری یا Business Graphics تنها با چند کلیک ساده است که نیاز کاربران خود را بسیار ساده تر و سریع تر در قیاس با سایر نرم افزار های گرافیکی برتر دنیا حل می کند. این نرم افزار با دارا بودن بیش از 1000 طرح گرافیکی از پیش تعیین شده زیبا و مناسب برای مضامین مختلف مورد نیاز امور تجاری همچون چارت های مختل، نقشه ها، دیاگرام ها، تقویم ها و ... . کار طراح را بسیار ساده و آسان می کند. این نرم افزار در طول سالیان از سوی منتقدان نرم افزاری وب سایت ها و مجلات مختلف دنیا مورد نقد و بررسی قرار گرفته و توانسته نظر اکثر منتقدان را به خود جلب کند. دریافت 5 ستاره کیفیت از سوی منتقدان وب سایت بزرگ نرم افزاری CNet و همچنین بیش از 10 میلیون دانلود از سرتاسر دنیا تا پایان سال 2006 از جمله افتخارات کسب شده توسط این نرم افزار است.
شما در كسب‌وكار خاصی مشغول به كار هستید و نیاز به تهیه گزارش‌ها و نمودارهایی دارید كه كاملاً حرفه‌ای به نظر برسند. ولی با دانش گرافیك و نرم‌افزارهای گرافیكی آشنایی ندارید. ناامید نشوید. با این نرم‌افزار می‌توانید گرافیك‌های كاملاً حرفه‌ای خلق كنید.
با استفاده از قطعات از پیش طراحی شده موجود در این برنامه، به راحتی قادر به ساخت چارت‌های سازمانی، فرم‌های اداری، برنامه زمانی پروژه، تقویم‌های برنامه‌ریزی، نمودارهای فروش و حتی پلان ساختمان خواهید بود.
بیش از دو میلیون كاربر از این برنامه استفاده می‌كنند و عنوان محبوب‌ترین نرم‌افزار خلق گرافیك تجاری را به خود اختصاص داده است. قابلیتی كه باعث محبوبیت این برنامه شده، امكان ارسال مستقیم طرح‌ها به محیط آفیس است كه باعث می‌شود به راحتی اسناد ورد خود را به نمودارهای حرفه‌ای تجهیز كنید.

elshan بازدید : 191 شنبه 22 تیر 1392 نظرات (0)

CCNA in 5 days

|مژده به علاقه مندان سری آموزش های سیسکو|

|این بار با یکی از مشهورترین کتاب های سیسکو ، CCNA را یادبگیرید|

در این پست قصد داریم تا شما را با یکی از محبوبترین کتاب ها در زمینه آموزش Cisco آشنا کنیم.همان طور که از نام کتاب مشخص است در این کتاب شما می توانید مطالب موجود در شبکه های سیسکو را در حد CCNA در مدت 5 روز فرا بگیرید.ذکراین نکته لازم است که این 5 روز صرفا برای یادگیری مطالب CCNA می باشد و لازمه پیشرفت و خواندن مطالب کتاب تسلط کافی به مباحث Network plus به صورت کامل است.

فرمت کتاب PPT یا همان Power point می باشد که در5 قسمت جمع آوری گردیده است.اگر به دنبال یک کتاب خوب در این زمینه می گردید این مجموعه را از دست ندهید.متن کتاب انگلیسی می باشد .

elshan بازدید : 228 شنبه 22 تیر 1392 نظرات (0)
IMAX-To-The-Arctic-2012
 

نام مستند : IMAX To The Arctic

محصول :IMDB

تولید : سال 2012

زبان : انگلیسی

حجم : 300 MB

کیفیت : BluRay 720p

فرمت : MKV

مدت : 40 دقیقه

زیرنویس انگلیسی : دارد

خلاصه :  در این فیلم مستند زیبا پس از سفر به قطب شمال زندگی یک خرس قطبی مادر و دو توله ی هفت ماهه اش در حالی که در سرزمینهای پهناور قطب شمال به دنبال پیدا کردن راهشان بصورت غریزی هستند ، به کارگردانی Greg MacGillivray به تصویر کشیده می شود و …

تعداد صفحات : 9

درباره ما
جدیدترین اهنگ ها.دانلود جدیدترین فیلم ها،دانلود جدیدترین عکس ها،دانلود جدیدترین انمشین ها،دانلودا,دانلود فیلم 2013,دانلود فیام ،دانلودفیلم،مولتی دانلود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    کدام مطالب را بیشتر در وبلاگ بگذاریم؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 242
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 38
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 177
  • آی پی دیروز : 53
  • بازدید امروز : 257
  • باردید دیروز : 67
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 324
  • بازدید ماه : 3,563
  • بازدید سال : 44,358
  • بازدید کلی : 211,324
  • چت روم اختصاصی سایت
    رتبه سایت