loading...
مولتی دانلود
آخرین ارسال های انجمن
elshan بازدید : 282 چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

سلام دوسان

بنا به مشکلاتی قادر به بروز کردن و قرار دادن مطالب جدیدی در سایت نبودیم اما از این پس همواره سایت بروز خواهد شد.

با تشکر

elshan بازدید : 497 یکشنبه 15 دی 1392 نظرات (0)

در این بازی Mat Hoffman's pro BMX 2 شما در نقش مردی به نام مت هافمن ظاهر خواهید شد، شما باید با دوچرخه bmx خود حرکات نمایشی انجام دهید، برای انجام حرکات می توانید از تپه ها، نرده ها و موانع دیگر استفاده کنید. با پیشرفت در بازی و گذراندن هر مرحله به نیرو و امتیازات شما افزوده می شود و می توانید برای خود دوچرخه و لباس های محافظ جدید و قدرتمند بخرید. برای کسب پیروزی در این بازی سعی کنید، حرکات خارق العاده ای را با دوچرخه خود انجام دهید، که دیگران قادر به انجام این کارها نیستند. 

 

elshan بازدید : 449 یکشنبه 15 دی 1392 نظرات (0)


در این ساعت برای شما عزیزان بازی فوق العاده زیبای The Lawless(بی قانون) رو قرار دادیم که از گرافیک فوق العاده زیبایی برخوردار است.این بازی از بازی های سال 2014 میباشد که gameplay بسیار زیبایی هم دارد...

elshan بازدید : 202 سه شنبه 25 تیر 1392 نظرات (0)

بالاخره بعد از مدت‌ها انتظار نسخه دوم بازی زیبای Plants vs Zombies منتشر شد. این بازی زیبا که در نسخه‌ی اول خود موفقیتی مثال‌زدنی به‌دست آورد حالا با مراحلی جدید و با گیاهان و زامبی‌های جدید دوباره می‌خواهد موفقیتش را تکرار کند. داستان Plants vs Zombies همانگونه که از نامش مشخص است یک مبارزه بین گیاهان و زامبی‌ها است! در این بازی شما باید با استفاده از گیاهان متفاوتی که در اختیار دارید، که هرکدام کارهای متفاوتی انجام می‌دهند، در مقابل زامبی‌هایی که به‌سمت شما هجوم می‌آورند از خود دفاع کنید. در طول بازی با انجام مراحل، گیاهان و زامبی‌های جدیدی را خواهید دید و البته، هرچه پیش بروید بر تعداد زامبی‌ها افزوده می‌شود! لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iPhone 4 و بالاتر، iPod Touch 4 و بالاتر و iPad 2 و بالاتر نیاز دارید. همچنین این بازی بر روی iOS 5.1 و بالاتر قابل اجرا است.

 

plants vs zombies 2 بازی فوق‌العاده جذاب Plants vs Zombies 2 1.0.226789   آیفون و آیپد

elshan بازدید : 176 سه شنبه 25 تیر 1392 نظرات (0)

بازی LIMBO داستان پسربچه‌ای است که خواهر خود را گم کرده است و در جنگلی تاریک به‌دنبال پیدا کردن او است. این بازی تابحال جوایز متعددی گرفته است و هر قسمت از آن پر است از معماهای جالب که حل کردنشان توسط شما انجام می‌گیرد. حرکات شما در بازی ساده است، فقط با حرکت کردن و حرکت دادن موانع می‌توانید هر قسمت را پشت سر بگذارید، در هر قسمت مانعی در سر راه شما قرار گرفته که باید با خلاقیت خود و استفاده از آنچه در اختیار دارید، موانع را پشت سر بگذارید. این بازی بسیار زیبا است و می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند. برای اجرای این بازی به iPhone 4S و بالاتر، iPod Touch 5 و بالاتر و iPad 2 و بالاتر نیاز دارید. همچنین این بازی بر روی iOS 6.0 و بالاتر قابل اجرا است.

 

limbo بازی زیبای LIMBO 1.0.3   آیفون و آیپد

elshan بازدید : 158 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (0)

بازی FaceMe Backgammon یک بازی تخته‌نرد زیبا برای iOS است که در آن قابلیت بازی به‌صورت آنلاین و با دوستانتان نیز وجود دارد. در این بازی می‌توانید به‌راحتی باقی دوستانتان که این بازی را در اختیار دارند را دعوت کنید تا با یکدیگر بازی انجام دهید، البته خود بازی نیز از طریق Game Center می‌تواند برای شما یک رقیب پیدا کند تا دونفره بازی کنید. در غیر این صورت نیز می‌توانید با کمک Bluetooth و Wi-fi با دیگران به بازی بپردازید. بازی دارای تنظیمات متنوعی است و می‌توانید در قسمت تنظیمات، تغییرات زیادی در نحوه‌ی انجام بازی اعمال کنید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 5.0 و بالاتر نیاز دارید. این بازی برای صفحه نمایش iPhone 5 نیز بهینه شده است.

 

faceme backgammon بازی تخته نرد FaceMe Backgammon 3.3.5   آیفون و آیپد

elshan بازدید : 173 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (0)

بازی Where’s My Mickey یک بازی زیبا با انیمیشن‌های جذاب است که باید در آن با از بین بردن موانع موجود بر سر آب، آب کافی را به Mickey برسانید. این بازی که توسط Disney ساخته شده است در ادامه‌ی بازی زیبای Where’s My Water است. این بازی دارای بیش از ۱۰۰ مرحله است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iPhone 4 و بالاتر، iPod Touch 4 و بالاتر و iPad 2 و بالاتر نیاز دارید. اگر از آیپد استفاده می‌کنید برای داشتن تجربه‌ای بهتر نسخه‌ی مخصوص آیپد بازی را دانلود کنید. ضمناً، بازی برای iOS 5.0 و بالاتر طراحی شده است.

 

wheres my mickey iphone بازی زیبا و سرگرم کننده Wheres My Mickey? 1.0.2   آیفون

elshan بازدید : 198 شنبه 22 تیر 1392 نظرات (0)

Stickman Tennis بازی تنیس بسیار زیبا که به تازگی برای اندروید منتشر شده است.این بازی یکی دیگر از بازی های زیبای سری Stickman است که از محصولات شرکت Djinnworks e.U است .که بنده به شخص این سری بازی های را بسیار دوست دارم.در فضای کاملا ساده و شگفت انگیز و باکنترل عالی ساعات خوشی برای شما رغم خواهد زد.

 

stickman-tennis

 

elshan بازدید : 165 پنجشنبه 20 تیر 1392 نظرات (0)
Zombie-Highway-v1.6

Zombie Highway یک بازی زیبا و اکشن و می باشد که به تازگی برای اندروید منتشر شده است! در این بازی زیبا باید به هر طریقی که میتوانید از شر زامبی ها خلاص شوید! در هر مرحله از بازی ماشین های مختلفی به شما داده می شود که باید از جاده های مختلف عبور کنید و زامبی ها را زیر بگیرید!

elshan بازدید : 225 پنجشنبه 20 تیر 1392 نظرات (0)

در سال ۲۰۰۷، زندگی در مریخ کشف شد. ماموریت شما ارتباط با زمین و رساندن اخبار مورد نظر به زمینیان است ولی دچار مشکلی شده‌اید و باید با مشکلات موجود در سیاره‌ی ناآشنا مبارزه کنید تا زنده بمانید. در بازی می‌توانید به کشت گیاهان خاص سیاره‌ی ناآشنا بپردازید و از رازهای موجود در آن پرده بردارید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای بهتر بازی، سازنده پیشنهاد کرده است که حداقل ۱ گیگابایت رم بر روی دستگاه خود داشته باشید. همچنین برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

waking mars android دانلود بازی Waking Mars 2.0.3   اندروید

تعداد صفحات : 2

درباره ما
جدیدترین اهنگ ها.دانلود جدیدترین فیلم ها،دانلود جدیدترین عکس ها،دانلود جدیدترین انمشین ها،دانلودا,دانلود فیلم 2013,دانلود فیام ،دانلودفیلم،مولتی دانلود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    کدام مطالب را بیشتر در وبلاگ بگذاریم؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 242
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 70
  • آی پی دیروز : 95
  • بازدید امروز : 94
  • باردید دیروز : 122
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 745
  • بازدید ماه : 745
  • بازدید سال : 41,540
  • بازدید کلی : 208,506
  • چت روم اختصاصی سایت
    رتبه سایت