loading...
مولتی دانلود
آخرین ارسال های انجمن
elshan بازدید : 454 چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 نظرات (0)







این مطلب صرفا برای استفاده از نود 32 (nod32) می باشد و نیاز به دانلود ندارد اما بعد از انجام می توانید آپدیت نود 32 (nod32) را به راحتی انجام دهید. البته لازم به ذکر است برای شما بخش آفلاین که نیاز به دانلود دارد نیز گذاشته ایم. برای دیدن رمز و یوزر ها به ادامه مطلب بروید 

elshan بازدید : 494 دوشنبه 16 دی 1392 نظرات (0)

شاید برای شما هم پیش آمده که تا به حال خواستید بدانید آیا راهی وجود دارد که بدون نیاز به سیم کارت بتوانید با دوستان خود تماس بگیرید و حتی به آن ها sms و مسیج بزنید ؟ باید بگوییم این کار از طریق نرم افزار Viber و یک ارتباط ساده اینترنتی برای سیستم عامل های آندروید و آیفون امکان پذیر است .

 

Viber  Free Calls & Messages 4.0.0.1707

 

طبیعی است که برای ارسال sms و مکالمه از طریق این نرم افزار ، باید طرف مقابل شما هم viber را بر روی گوشی خود نصب داشته باشد . پس از اینکه هر دوی شما نرم افزار Viber را بر روی گوشی هایتان نصب کردید از طریق اینترنت و به صورت کاملا رایگان ( با در نظر نگرفتن هزینه بسیار ناچیر استفاده نرم افزار از اینترنت ) می توانید به طرف مقابلتان sms رایگان بفرستید و یا حتی ساعت ها با وی و با کیفیت بالا مکالمه داشته باشید . مهم نیست که گوشی طرف شما چه مدل و چه سیستم عاملی داشته باشد ، مهم این است که Viber بر روی گوشی وی نصب باشد . این نرم افزار قابلیت نصب بر روی آندروید 2.0 به بالا را داراست . جهت دانلود و مشاهده تصاویر به ادامه مطلب مراجعه کنید .

ویژگی های نرم افزار : 

** برقراری ارتباط رایگان با کاربران این برنامه در آیفون و اندروید (به زودی برای Blackberry)
** ارسال پیامک رایگان با کاربران این برنامه در آیفون و اندروید (به زودی برای Blackberry)
** کیفیت صدایی بهتر از تماس های معمولی
** ارسال تصویر (از طریق دوربین یا گالری) در حالت پیامک
** ارسال موقعیت جغرافیایی خود در حالت پیامک (مشاهده در نقشه گوگل)
** در دسترس بودن توسط مخاطبین

تغییرات :

** اضافه شدن contact filter
** رفع باگ ها و مشلات + بهبود عملکرد

شاید برای شما هم پیش آمده که تا به حال خواستید بدانید آیا راهی وجود دارد که بدون نیاز به سیم کارت بتوانید با دوستان خود تماس بگیرید و حتی به آن ها sms و مسیج بزنید ؟ باید بگوییم این کار از طریق نرم افزار Viber و یک ارتباط ساده اینترنتی برای سیستم عامل های آندروید و آیفون امکان پذیر است .

 

elshan بازدید : 256 شنبه 22 تیر 1392 نظرات (0)

MAGIX  یکی از برترین شرکت های نرم افزاری دنیا می باشد که نرم افزارهای قدرتمندی در زمینه محصولات چند رسانه ای تولید می کند. از سال ۱۹۹۳ ، MAGIX توانست برترین تکنولوژی ها برای ساخت، ویرایش، مدیریت و نمایش عکس، گرافیک، ویدئو و موزیک را بیافریند. هم اکنون این شرکت در کشورهای مختلفی در سراسر دنیا به فعالیت خود ادامه می دهد. بر طبق ارقام فروش می توان گفت MAGIX در زمینه نرم افزارهای چند رسانه ای از برترین فروشگاه های اروپا و یکی از موفق ترین شرکت ها در آمریکا می باشد.در طول ۱۵ سال فعالیت ، این شرکت توانسته صدها جایزه جهانی را از آن خود کند. جهت مشاهده توضیحات بیشتر و دانلود نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

MAGIX-Video-Pro

 

 

elshan بازدید : 228 شنبه 22 تیر 1392 نظرات (0)

مدیریت تصاویر خود را به Windows Live Photo Gallery سپرده و از نمایش و مدیریت هزاران تصویر موجود در سیستم خود لذت ببرید.  این نرم افزار که از محیط کاربری فوق العاده جذابی بهره می برد در عین سادگی به کاربران کمک می کند تا مدیریت کامل بر روی تصاویر موجود در سیستم خود داشته باشند. تمامی فرمت های تصویری رایج در این برنامه پشتیبانی شده است.
Windows Live Photo Gallery حداقل کاری که می کند این است که کاربر را از آن محیط خسته کننده نمایش تصاویر در ویندوز ۷ به طور کامل جدا کرده و به محیطی بسیار جذاب تر همراهی می کند. اما امکاناتی که کاربر پس از نصب Windows Live Photo Gallery در اختیار خواهد داشت را می توان در مواردی همچون قابلیت ارسال تصاویر به دوستان ،قابلیت رایت سریع بر روی لوح فشرده ، پیش نمایش بسیار زیبا تنها با نگه داشتن ماوس برروی تصاویرو قابلیت ویرایش به صورت ساده با امکانات موجود در برنامه نمونه ای از ابزارهای موجود در Window Live Photo Gallery است.

windows-live-fotogalerie-01

 

 

elshan بازدید : 229 شنبه 22 تیر 1392 نظرات (0)


در خلق طرح های گرافیکی مختلف برای مضامین گوناگون، علاوه بر زیبایی و ارتباط طرح با موضوع، می بایست عامل زمان را نیز در نظر گرفت. چه بسا برای خلق یک طرح گرافیکی در نرم افزار های غول گرافیکی دنیا همچون Photoshop و Corel مدت زمان بسیاری صرف شود تا یک نرم افزار اختصاصی طراحی برای زمینه ای خاص.
SmartDraw نرم افزار قدرتمند و بسیار کارامدی برای خلق طرح های گرافیکی تجاری یا Business Graphics تنها با چند کلیک ساده است که نیاز کاربران خود را بسیار ساده تر و سریع تر در قیاس با سایر نرم افزار های گرافیکی برتر دنیا حل می کند. این نرم افزار با دارا بودن بیش از 1000 طرح گرافیکی از پیش تعیین شده زیبا و مناسب برای مضامین مختلف مورد نیاز امور تجاری همچون چارت های مختل، نقشه ها، دیاگرام ها، تقویم ها و ... . کار طراح را بسیار ساده و آسان می کند. این نرم افزار در طول سالیان از سوی منتقدان نرم افزاری وب سایت ها و مجلات مختلف دنیا مورد نقد و بررسی قرار گرفته و توانسته نظر اکثر منتقدان را به خود جلب کند. دریافت 5 ستاره کیفیت از سوی منتقدان وب سایت بزرگ نرم افزاری CNet و همچنین بیش از 10 میلیون دانلود از سرتاسر دنیا تا پایان سال 2006 از جمله افتخارات کسب شده توسط این نرم افزار است.
شما در كسب‌وكار خاصی مشغول به كار هستید و نیاز به تهیه گزارش‌ها و نمودارهایی دارید كه كاملاً حرفه‌ای به نظر برسند. ولی با دانش گرافیك و نرم‌افزارهای گرافیكی آشنایی ندارید. ناامید نشوید. با این نرم‌افزار می‌توانید گرافیك‌های كاملاً حرفه‌ای خلق كنید.
با استفاده از قطعات از پیش طراحی شده موجود در این برنامه، به راحتی قادر به ساخت چارت‌های سازمانی، فرم‌های اداری، برنامه زمانی پروژه، تقویم‌های برنامه‌ریزی، نمودارهای فروش و حتی پلان ساختمان خواهید بود.
بیش از دو میلیون كاربر از این برنامه استفاده می‌كنند و عنوان محبوب‌ترین نرم‌افزار خلق گرافیك تجاری را به خود اختصاص داده است. قابلیتی كه باعث محبوبیت این برنامه شده، امكان ارسال مستقیم طرح‌ها به محیط آفیس است كه باعث می‌شود به راحتی اسناد ورد خود را به نمودارهای حرفه‌ای تجهیز كنید.

elshan بازدید : 224 شنبه 22 تیر 1392 نظرات (0)
Benvista-PhotoZoom-Pro-5.1.0

نرم افزار PhotoZoom یکی از نرم افزار های قدرتمند جهت بزرگنمایی تصاویر بدون افت کیفیت می باشد. در این نرم افزار سعی شده با استفاده از الگوریتم های پیچیده ریاضی تصاویر را طوری بزرگتر نمود که اصطلاحاً لبه های تصویر پس از بزرگ نمایی رنجه یا شکسته نشود و وضوح تصاویر را بالاتر برده و موج ها و ناهمگونی ها ی تصاویر را نیز پاک نماید. نرم افزار فوق علاوه بر کاربردهای بالا در سایر زمینه های دیگر نیز کاربرد داشته زمینه هایی مانند پزشکی و یا امنیتی و…، البته نکته فوق نیز قابل ذکر بوده که نبایستی از این نرم افزار انتظار معجزه را داشت بلکه با استفاده از این نرم افزار می توان بزرگ نمایی هایی در حد ۲ و یا ۳ برابر و در برخی تصاویر و موارد خاص بزرگنمایی های بیشتری را فراهم نمود.

elshan بازدید : 309 جمعه 21 تیر 1392 نظرات (0)

آیا دوست دارید به صورت مخفیانه در دنیای مجازی اینترنت به گشت و گذار بپردازید و از دست هکران در امان باشید ؟! نرم افزار Platinum Hide IP بهترین گزینه خواهد بود. Platinum Hide IP نرم افزار ی است که به شما این امکان را می دهد تا بصورت ناشناس وبگردی نموده، آدرس آی پی خود را تغییر داده، از دزدیدن هویت و اطلاعات شخصی شما جلوگیری نموده و از سیستم شما در برابر نفوذ هکرها جلوگیری نماید. تمامی این کارها تنها با یک کلیک ساده قابل انجام می باشند. این نرم افزار از استفاده اطلاعات شخصی شما برای فرستادن ایمیل های اسپم و بیهوده به شما توسط بسیاری ازفروشندگان آنلاین و نیز آژانسهای تبلیغاتی که اطلاعاتی در مورد علایق شما دارا بوده و از آی پی شما و نیز ایمیل شما آگاهی دارند، جلوگیری به عمل می آورد. Platinum Hide IP برخی از ویژگی های کلیدی ‏نرم افزار Platinum Hide IP : - مخفی نمودن آدرس آی پی شما با استفاده از پراکسی سرورهای ناشناس ایمن - محافظت از شما در برابر وبسایتهایی که تلاش در بدست آوردن اطلاعات شخصی شما برای بازاریابی دارند - جلوگیری از استفاده از اطلاعات شخصی شما برای فرستادن ایمیل های اسپم و بیهوده - محافظت از کامپیوترشما از دسترس هکرها با مخفی نمودن آی پی و اطلاعات در مورد سیستم عامل مورد استفاده شما - توانایی در تغییر پیوسته آی پی شما برای افزایش ضریب امنیتی حریم شخصی شما - قابلیت فعال یا غیر فعال نمودن نرم افزار تنها با استفاده از یک کلیک - قابلیت ارسال مطلب برروی بردهای اعلانات بودن نمایش آی پی شما - استفاده از یک سرویس برمبنای وب برای فرستادن ایمیل های ناشناس - امکان بازید از وبسایتهای مختلف بدون امکان ردیابی شما

elshan بازدید : 220 پنجشنبه 20 تیر 1392 نظرات (0)
Exeone-System-Navigator-4.0.8.001

Exeone System Navigator نام نرم افزاری است که برای مدیریت فایل ها و فولدرها استفاده می شود. این نرم افزار با ظاهری بسیار کاربر پسند به کاربران خود این امکان را می دهد تا با تمامی گزینه های موجود در نرم افزار به مدیریت کامل فایل های خود بپردازند و از آنها به راحتی استفاده کنند. این نرم افزار دارای امکانات بیشماری است که از جمله آنها می توان به کپی ، حذف ، جابجا کردن ، آرشیو کردن و باز کردن فایل های آرشیو شده اشاره کرد. شما با نصب این نرم افزار امکانات کاملی جهت مدیریت منابع خود خواهید داشت.

elshan بازدید : 247 پنجشنبه 20 تیر 1392 نظرات (1)
Vicon-Boujou-5.0.2-Build-51953

boujou نام نرم افزاری قدرتمند و حرفه ای برای ایجاد جلوه های سینمایی می باشد. در این نرم افزار با استفاده از ابزارها، کاربران و فیلم سازان می توانند بر روی تصاویر خود جلوه های ویژه را ایجاد کنند. در نسخه جدید این نرم افزار ویژگی های جدیدی نیز به برنامه اضافه شده است که از میان آن ها می توان به قابلیت خودکار Sequential Solver اشاره نمود. این نرم افزار محصولی از شرکت Vicon Software می باشد.

elshan بازدید : 222 پنجشنبه 20 تیر 1392 نظرات (0)
Zend-Studio-v10.1.0.20130625

یکی از محیط های برنامه نویسی به زبان PHP نرم افزار Zend Studio می باشد. این محصول به برنامه نویسان و تولید کنندگان کدهای PHP قابلیت توسعه و اشکال زدایی از کد های نوشته شده را می دهد. قابلیت هایی چون تغییر در کدهای نوشته شده، افزایش کد، آنالیز معنایی و … از امکاناتی است که به برنامه نویس در جهت توسعه ی روند برنامه نویسی کمک می کند. از دیگر امکانات قابل توجه این محیط برنامه نویسی قابلیت اشکال زدایی و تست برنامه ی نوشته شده با سرعت هرچه بیشتر می باشد، قابلیت هایی نظیر بازرسی و افزایش کد، اشکال زدایی محلی و یا از راه دور بر روی سرور به شما اطمینان می دهد که کد های نوشته شده به درستی اجرا می شوند. به کمک این محصول می توان قابلیت های همکاری تیمی را افزایش داده این نرم افزار قابلیت پشتیبانی از مدیریت ساختار منبع کد و تنظیم پروژه های مشترک را برای کاربران گروهی فراهم می نماید.

تعداد صفحات : 4

درباره ما
جدیدترین اهنگ ها.دانلود جدیدترین فیلم ها،دانلود جدیدترین عکس ها،دانلود جدیدترین انمشین ها،دانلودا,دانلود فیلم 2013,دانلود فیام ،دانلودفیلم،مولتی دانلود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    کدام مطالب را بیشتر در وبلاگ بگذاریم؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 242
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 61
  • آی پی دیروز : 95
  • بازدید امروز : 84
  • باردید دیروز : 122
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 735
  • بازدید ماه : 735
  • بازدید سال : 41,530
  • بازدید کلی : 208,496
  • چت روم اختصاصی سایت
    رتبه سایت