loading...
مولتی دانلود
آخرین ارسال های انجمن
elshan بازدید : 282 چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

سلام دوسان

بنا به مشکلاتی قادر به بروز کردن و قرار دادن مطالب جدیدی در سایت نبودیم اما از این پس همواره سایت بروز خواهد شد.

با تشکر

elshan بازدید : 495 دوشنبه 16 دی 1392 نظرات (0)

شاید برای شما هم پیش آمده که تا به حال خواستید بدانید آیا راهی وجود دارد که بدون نیاز به سیم کارت بتوانید با دوستان خود تماس بگیرید و حتی به آن ها sms و مسیج بزنید ؟ باید بگوییم این کار از طریق نرم افزار Viber و یک ارتباط ساده اینترنتی برای سیستم عامل های آندروید و آیفون امکان پذیر است .

 

Viber  Free Calls & Messages 4.0.0.1707

 

طبیعی است که برای ارسال sms و مکالمه از طریق این نرم افزار ، باید طرف مقابل شما هم viber را بر روی گوشی خود نصب داشته باشد . پس از اینکه هر دوی شما نرم افزار Viber را بر روی گوشی هایتان نصب کردید از طریق اینترنت و به صورت کاملا رایگان ( با در نظر نگرفتن هزینه بسیار ناچیر استفاده نرم افزار از اینترنت ) می توانید به طرف مقابلتان sms رایگان بفرستید و یا حتی ساعت ها با وی و با کیفیت بالا مکالمه داشته باشید . مهم نیست که گوشی طرف شما چه مدل و چه سیستم عاملی داشته باشد ، مهم این است که Viber بر روی گوشی وی نصب باشد . این نرم افزار قابلیت نصب بر روی آندروید 2.0 به بالا را داراست . جهت دانلود و مشاهده تصاویر به ادامه مطلب مراجعه کنید .

ویژگی های نرم افزار : 

** برقراری ارتباط رایگان با کاربران این برنامه در آیفون و اندروید (به زودی برای Blackberry)
** ارسال پیامک رایگان با کاربران این برنامه در آیفون و اندروید (به زودی برای Blackberry)
** کیفیت صدایی بهتر از تماس های معمولی
** ارسال تصویر (از طریق دوربین یا گالری) در حالت پیامک
** ارسال موقعیت جغرافیایی خود در حالت پیامک (مشاهده در نقشه گوگل)
** در دسترس بودن توسط مخاطبین

تغییرات :

** اضافه شدن contact filter
** رفع باگ ها و مشلات + بهبود عملکرد

شاید برای شما هم پیش آمده که تا به حال خواستید بدانید آیا راهی وجود دارد که بدون نیاز به سیم کارت بتوانید با دوستان خود تماس بگیرید و حتی به آن ها sms و مسیج بزنید ؟ باید بگوییم این کار از طریق نرم افزار Viber و یک ارتباط ساده اینترنتی برای سیستم عامل های آندروید و آیفون امکان پذیر است .

 

elshan بازدید : 282 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (1)
 

دانلود نرم افزار جدید مدیریت موبایل Sony Pc Companion 2.10.بهترین نرم افزار موجود برای مدیدریت موبایل های سونی اندرویدی مانند: Xperia Z ، Xperia Tx و... است.

                                         برای دانلود فایل به ادامه ی مطلب بروید...

elshan بازدید : 214 پنجشنبه 21 آذر 1392 نظرات (0)

نرم افزار عکاسی دو Camera 2 v2.0.0 - دانلود ویژه اندروید : برنامه بسیار کارامد و خوش ساخت عکاسی دو که به تازگی ورژن جدید آن برای گوشی های آندرویدی عرضه شده است به شما امکان بهره بری از یک محیط کاملا شیک و کارگاه عکاسی پیشرفته را میدهد. کارکردن با این نرم افزار بسیار ساده و روان است و چشم نوازی خاص آن باعث میشود شما از این برنامه خسته نشوید.



نرم افزار عکاسی دو Camera 2 - دانلود ویژه اندروید


برای دانلود به ادامه مطلب بروید

elshan بازدید : 219 شنبه 29 تیر 1392 نظرات (1)

بازی Meganoid 2 یک بازی کلاسیک به‌سبک بازی‌های دهه ۸۰ و ۹۰ و در سبک بازی محبوب ماریو است که در آن شما کنترل کاراکتر اصلی بازی را در یک فضای دو بعدی به عهده دارید. سازندگان بازی تاکید دارند که این بازی آسان نیست! آن‌ها می‌گویند مراحل بازی به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که برای رد کردن بعضی از مراحل نیاز است چندین بار تلاش کنید و با چالش‌ها در بازی مقابله کنید. در هر مرحله از بازی یک آیتم مخفی نیز وجود دارد که می‌توانید آن را بدست بیاورید. همانطور که گفته شد این بازی در سبک بازی‌های کلاسیک است و سبک آن اصطلاحاً ۸ بیتی است که البته برای این ژانر، چیز بدی نیست! لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۱.۶ و بالاتر نیاز دارید.

 

meganoid2 بازی جذاب Meganoid 2   آیفون و آیپد

elshan بازدید : 205 سه شنبه 25 تیر 1392 نظرات (0)
LockerPro-Lockscreen-v4.3

اگر از لاک اسکرین پیش فرض اندروید خسته شده اید، LockerPro Lockscreen را امتحان کنید. این نرم افزار هوشمند قادر است با ایجاد انواع قفل ها در قالب الگوی های مختلف بازگشایی، امنیت اسمارت فون شما را چند برابر کند. همینطور تمامی پیامک ها و تماس ها و میانبر های نرم افزار ها، بدون باز کردن قفل صفحه نمایش در دسترس خواهند بود. امکان ایجاد یک پنل کنترل موسیقی در لاک اسکرین فراهم است و می توانید از طریق آن به راحتی کنترل موسیقی خود را در دست بگیرید، بدون آنکه قفل صفحه نمایش را باز گشایی کنید.

elshan بازدید : 201 دوشنبه 24 تیر 1392 نظرات (0)

نسل بعدی از ابزارک های مفید می باشد . ویدجت های مفید و سرگرم کننده ای که با بهترین کیفیت ممکن (HD) طراحی شده اند تا دسترسی شما به ابزارهای مفید نظیر ساعت ، تاریخ ، آب و هوا ، مکان نما ، لانچ برنامه ها و … را بسیار آسان تر کنند . همه چیز نرم افزار به صورت WYSIWYG طراحی است ، یعنی تنها چیز مورد نیاز برای مدیریت ابزارک ها ، انگشتان شما هستند ! در ادامه می توانید این ابزارکهای با کیفیت را برنامه آندروید دانلود نمایید .

HD Widgets مجموعه ویدجت های مفید برای آندروید با HD Widgets v3.0.12

 

elshan بازدید : 202 دوشنبه 24 تیر 1392 نظرات (0)

با استفاده از برنامه کارآمد Gmail می توانید به راحتی اکانت های جیمیل خود را بدون نیاز به هرگونه برنامه جانبی چک و مدیریت کنید . این App برای بصری تر شدن ، مفیدتر و همچنین سریعتر شدن مدیریت اکانت های جیمیل ساخته شده است . از سایر فابلیت های آن می توان به مشاهده و ذخیره فایل پیوست ، دسترسی به چند اکانت و ایجاد برچسب های اطلاع دهنده اشاره کرد که برای سیستم عامل آندروید منتشر شده است .

Gmail v4.3 ANDROiD مدیریت اکانت های جیمیل با Gmail v4.3   آندروید

 

elshan بازدید : 172 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (0)

بازی Where's My Mickey یک بازی زیبا با انیمیشن‌های جذاب است که باید در آن با از بین بردن موانع موجود بر سر آب، آب کافی را به Mickey برسانید. این بازی که توسط Disney ساخته شده است در ادامه‌ی بازی زیبای Where's My Water است. این بازی دارای بیش از ۱۰۰ مرحله است. همچنین در نسخه‌ی XL بازی که مختص آیپد ارائه شده است ۲۰ مرحله‌ با فضای بزرگتر قرار داده شده است. لطفاً توجه داشته باشید این بازی مختص آیپد است و برای اجرای آن به iOS 5.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

wheres my mickey xl ipad بازی زیبا و سرگرم کننده Wheres My Mickey? XL 1.0.2   آیپد

 

elshan بازدید : 175 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (0)

بدون شک مدیاپلیر AVPlayer یکی از بهترین پخش‌کننده‌های فایل‌های صوتی و تصویری برای آیفون و آیپد به‌شمار می‌رود. از مزایای اصلی این نرم‌افزار، پشتیبانی آن از اکثر فرمت‌های محبوب است که باعث می‌شود بتوانید بدون داشتن دردسر کانورت و تبدیل فایل‌های تصویری، آن‌ها را مستقیماً از AVPlayer مشاهده نمایید. انتقال فایل به AVPlayer نیز ساده است. کافیست آن را با USB به کامپیوتر وصل کرده و در آیتونز در قسمت مربوط به AVPlayer فایل‌هایتان را به فولدر این برنامه انتقال دهید. یا در صورت داشتن Wireless می‌توانید با استفاده از IP مشخصی که برنامه در اختیار شما قرار می‌دهد به‌صورت بیسیم و با وارد کردن IP داده شده در مرورگر کامپیوتر خود، اطلاعات را به فولدر اصلی برنامه انتقال دهید. این نسخه از نرم‌افزار مختص آیپد است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به iOS 4.3 و بالاتر نیاز دارید.

 

avplayer hd ipad مدیاپلیر قدرتمند AVPlayer HD 2.01   آیپد

تعداد صفحات : 2

درباره ما
جدیدترین اهنگ ها.دانلود جدیدترین فیلم ها،دانلود جدیدترین عکس ها،دانلود جدیدترین انمشین ها،دانلودا,دانلود فیلم 2013,دانلود فیام ،دانلودفیلم،مولتی دانلود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    کدام مطالب را بیشتر در وبلاگ بگذاریم؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 242
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 106
  • آی پی دیروز : 95
  • بازدید امروز : 136
  • باردید دیروز : 122
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 787
  • بازدید ماه : 787
  • بازدید سال : 41,582
  • بازدید کلی : 208,548
  • چت روم اختصاصی سایت
    رتبه سایت