loading...
مولتی دانلود
آخرین ارسال های انجمن
elshan بازدید : 613 دوشنبه 16 دی 1392 نظرات (0)


Call-Recorder-For-Skype-2.4.1-MacOSX

نرم افزار Call Recorder for Skype افزونه ای برای نرم افزار قدرتمند اسکایپ است که با استفاده از آن میتوانید به ضبط صحبتهای خود در برنامه اسکایپ بپردازید. این نرم افزار امکانات مختلفی را در اختیار شما قرار میدهد که برخی از آنها عبارتند از: ضبط مکالمات شما در برنامه اسکایپ در قالب .MP3 به دو حالت مونو یا استریو، پاسخگویی خودکار به تماسهای دریافتی شما در برنامه اسکایپ، ذخیره فایلهای موجود در صندوق صوتی اسکایپ در قالب .MP3 یا .Wav، به اشتراک گذاری موزیک و پخش فایلهای .MP3, .Wav در مکالمات اسکایپ.
elshan بازدید : 294 پنجشنبه 12 دی 1392 نظرات (0)

         

دانلود دانلودر جدید Orbit Downloader 4.1.1.این نرم افزار یکی از بهترین نرم افزارهای دانلود فایل با سرعت بیشتری از اینترنت است.

                                           برای دانلود فایل به ادامه ی مطلب بروید....

elshan بازدید : 258 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

  

دانلود جدیدترین نسخه ی مرورگر Avant Browse. مرورگری است که بر روی مرورگرهایی مثل: فایرفاکس ، اینترنت اکسپلورر ، گوگل کروم و ... نصب شده و با سرعت 4 برابر مرورگرهای دیگر صفحات را بارگزاری می کند.

                                        برای دانلود فایل به ادامه ی مطلب بروید....

elshan بازدید : 247 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

سلام دوستان و کاربران عزیز امیدوارم لحظات خوبی در وب داشته باشین امروز داشتم وب گردی میکردم که با یه سایت جدید روبرو شدم که امکان باز کردن سایت های فیلترو داره اگر میخواهید بوسیله این ادرس سایت وارد سایت های فیلتر شوید همین حالا عضو شوید بعد وارد سایت های فیلتر شوید به همین راحتی   ادرس این سایت در ادامه مطلب منتظر شماست

 

 

توجه:با وارد شدن در این سایت دیگر هیچ نیازی به داشتن فیلتر شکن یا برنامه های فیلترینگ ندارید 

 

 

فقط یک قدم تا باز کردن سایت های فیلتر!

elshan بازدید : 247 سه شنبه 25 تیر 1392 نظرات (0)
SportNews.Template.for.Joomla.2.5

در این پست پوسته حرفه ای و بسیار زیبای SportNews را برای شما آماده کرده ایم که می توانید در راه اندازی وب سایت های خبری و ورزشی از آن در جوملا ۲٫۵ استفاده کنید. طراحی این پوسته بسیار ساده و زیبا می باشد و شما را در زیباتر کردن سایت تان یاری می نماید . می توانید پیش نمایشی از این قالب خبری را از طریق این لینک ببینید.

elshan بازدید : 174 دوشنبه 24 تیر 1392 نظرات (0)
Torch-Browser-25.0.0.3777

Torch Browser مرورگری بر پایه کروم با قابلیت‌های پیشرفته که برای کاربرانی که اساساً از اینترنت برای پیدا کردن و دانلود کردن فایل های چند رسانه‌ای استفاده می‌کنند، طراحی شده است؛ اما سرعت بالای مرورگر جهت مرور وب استفاده از آن را برای همه کاربران مناسب می‌گرداند. پنجره اصلی برنامه با رابط کاربری آشنای آن به شما برای دسترسی سریع به ویژگی‌های پیشرفته موجود در برنامه از طریق دکمه‌های نوار آدرس کمک می‌کند. برخی از ویژگی‌های این بخش مانند دانلود کننده محتویات رسانه‌ای تنها در صفحاتی که مرتبط با آن ویژگی هستند فعال می‌باشد. با استفاده از دکمه اشتراک‌گذاری قادر به دسترسی سریع به اکانت فیـس بـوک یا تـوئـیتر و ارسال پیغامی در مورد صفحه جاری می‌باشید. این ابزار به شما در اشتراک‌گذاری صفحات و فایل های رسانه‌ای مورد علاقه خود بدون ترک کردن آن صفحه کمک می‌کند. ابزار دریافت فایل های رسانه‌ای به شما در دریافت فایل های ویدئویی و صوتی از تعداد زیادی وب سایت تنها با یک کلیک کمک می‌کند که باعث صرفه‌جویی در وقت و بی‌نیاز کردن شما از نصب ابزارهای دیگر می‌شود. یکی از دیگر ویژگی‌های متمایز این برنامه قابلیت باز کردن فایل های تورنت و بارگذاری اطلاعات ترکر و ذخیره آن در رایانه می‌باشد رابط کاربری این بخش ممکن است برای برخی از کاربران آشنا باشد و اطلاعات مفیدی در مورد فایل های درون تورنت، دانلودرها و به اشتراک گذارنده ها و سرعت دانلود در اختیار آن‌ها بگذارد.

elshan بازدید : 199 شنبه 22 تیر 1392 نظرات (0)
APLUS-HTML5-Website-Template

APLUS قالبی چند منظوره بر پایه HTML5  و CSS3 با ویترین محصولات می باشد. شما می توانید از این قالب برای راه اندازی وب سایت نمونه کار، کسب و کار و تجارت، شرکتی ، کاتالوگ محصولات خود، بازاریابی آنلاین و یا خدمات اینترنتی استفاده کنید. APLUS قالبی است با طراحی سفارشی، مدرن و تمیز برای تجارت الکترونیک، شما می توانید پیش نمایشی از این قالب حرفه ای را در این صفحه ببینید.

elshan بازدید : 242 شنبه 22 تیر 1392 نظرات (0)
Awesome-Words-About-Your

Awesome Words About Your قالبی است زیبا و حرفه ای بر پایه XHTML/HTML ، CSS، Flash  و طرح های فتوشاپی که شما می توانید به وسیله این قالب زیبا یک وب سایت حرفه ای برای خود راه اندازی نمایید. برای ویرایش فایل فلش می توانید از برنامه Macromedia Flash/Shockwave استفاده نمایید همچنین پیش نمایشی از این وب سایت را می توانید در این لینک ببینید.

elshan بازدید : 159 پنجشنبه 20 تیر 1392 نظرات (0)
Invisi-v1.8---WordPress-Theme

INVISI پوسته ای زیبا و حرفه ای است که برای وبلاگ نویسان شخصی، روزنامه ها، مجلات آنلاین و… آماده شده است. این پوسته به طوری طراحی شده است که شما می توانید مطالب خود را به شیوه ای سازمان یافته و بصری مورد استفاده عموم قرار دهید.

elshan بازدید : 164 پنجشنبه 20 تیر 1392 نظرات (0)
The-Gossip-Magazine-WordPress-Theme

The Gossip پوسته ای صفحه گسترده و فوق العاده و زیبا ، مدرن و به طور کاملا پاسخگو برای هر نوع وب سایتی و یا راه اندازی سایت خبری می باشد. دارای اسلایدر عکس آخرین مطالب می باشد و مطالب در دو ستون در کنار یکدیگر قرار گرفته اند.

تعداد صفحات : 2

درباره ما
جدیدترین اهنگ ها.دانلود جدیدترین فیلم ها،دانلود جدیدترین عکس ها،دانلود جدیدترین انمشین ها،دانلودا,دانلود فیلم 2013,دانلود فیام ،دانلودفیلم،مولتی دانلود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    کدام مطالب را بیشتر در وبلاگ بگذاریم؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 242
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 16
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 130
  • آی پی دیروز : 95
  • بازدید امروز : 167
  • باردید دیروز : 122
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 818
  • بازدید ماه : 818
  • بازدید سال : 41,613
  • بازدید کلی : 208,579
  • چت روم اختصاصی سایت
    رتبه سایت