loading...
مولتی دانلود
آخرین ارسال های انجمن
elshan بازدید : 694 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)
 

دانلود جدیدترین درایور کارت گرافیک Nvidia GForce 331.82.کاملترین درایو کارت گرافیک های انویدیا است که تمام نسخه های کارت گرافیک را ساپورت می کند و باعث افزایش سرعت و کارکرد بهتر کارت گرافیک می شود.

                                            برای دانلود فایل به ادامه ی مطلب بروید...

elshan بازدید : 304 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

   

دانلود جدیدترین درایور کارت گرافیک AMD Drivers 13.12.کاملترین درایور کرت گرافیک های ای ام دی است که تمام نسخه های کارت گرافیک های ای ام دی را ساپورت و پشتیبانی می کند و باعث افزایش سرعت سیستم میشود.

                                            برای دانلود فایل به ادامه ی مطلب بروید....

elshan بازدید : 200 سه شنبه 25 تیر 1392 نظرات (0)
Benvista-PhotoZoom-Pro-5.1.0

نرم افزار PhotoZoom یکی از نرم افزار های قدرتمند جهت بزرگنمایی تصاویر بدون افت کیفیت می باشد. در این نرم افزار سعی شده با استفاده از الگوریتم های پیچیده ریاضی تصاویر را طوری بزرگتر نمود که اصطلاحاً لبه های تصویر پس از بزرگ نمایی رنجه یا شکسته نشود و وضوح تصاویر را بالاتر برده و موج ها و ناهمگونی ها ی تصاویر را نیز پاک نماید. نرم افزار فوق علاوه بر کاربردهای بالا در سایر زمینه های دیگر نیز کاربرد داشته زمینه هایی مانند پزشکی و یا امنیتی و…، البته نکته فوق نیز قابل ذکر بوده که نبایستی از این نرم افزار انتظار معجزه را داشت بلکه با استفاده از این نرم افزار می توان بزرگ نمایی هایی در حد ۲ و یا ۳ برابر و در برخی تصاویر و موارد خاص بزرگنمایی های بیشتری را فراهم نمود.

elshan بازدید : 195 دوشنبه 24 تیر 1392 نظرات (0)

با قراردادن امکانات مختلف و حتی افکت ها و تصاویر آماده کمک می کند تا تصاویری زیبا و متنوعی در زمینه طراحی ایجاد کنید. هچنین شما اگر قصد ایجاد تغییرات و ویرایش یک یا چندین عکس را دارید این برنامه به شما در این زمینه نیز کمک خواهد کرد و به راحتی و با یک کلیک شما می توانید با وارد نمودن تصویر مورد نظر به برنامه و انجام تغییرات، آن را با چندین عکس دیگر نیز ترکیب و ادغام کنید. طراحان وب و دارندگان سایت نیز می توانند تصاویر مختلف گرافیکی سازگار با محیط وب ایجاد نمایند و از آن ها در سایت خود استفاده کنند.سرعت بالا در ساخت تصاویر و انجام عملیات های مربوطه، کیفیت گرافیکی بسیار بالای تصاویر و استفاده از برنامه به صورت کاملا گرافیکی و استفاده از plug-in های متعدد و متنوع از مهمترین ویژگی های این نرم افزار می باشد.

 

Xara Designer طراحی حرفه ای گرافیک با Xara Designer Pro X9 9.2.1.28737

elshan بازدید : 229 شنبه 22 تیر 1392 نظرات (0)


در خلق طرح های گرافیکی مختلف برای مضامین گوناگون، علاوه بر زیبایی و ارتباط طرح با موضوع، می بایست عامل زمان را نیز در نظر گرفت. چه بسا برای خلق یک طرح گرافیکی در نرم افزار های غول گرافیکی دنیا همچون Photoshop و Corel مدت زمان بسیاری صرف شود تا یک نرم افزار اختصاصی طراحی برای زمینه ای خاص.
SmartDraw نرم افزار قدرتمند و بسیار کارامدی برای خلق طرح های گرافیکی تجاری یا Business Graphics تنها با چند کلیک ساده است که نیاز کاربران خود را بسیار ساده تر و سریع تر در قیاس با سایر نرم افزار های گرافیکی برتر دنیا حل می کند. این نرم افزار با دارا بودن بیش از 1000 طرح گرافیکی از پیش تعیین شده زیبا و مناسب برای مضامین مختلف مورد نیاز امور تجاری همچون چارت های مختل، نقشه ها، دیاگرام ها، تقویم ها و ... . کار طراح را بسیار ساده و آسان می کند. این نرم افزار در طول سالیان از سوی منتقدان نرم افزاری وب سایت ها و مجلات مختلف دنیا مورد نقد و بررسی قرار گرفته و توانسته نظر اکثر منتقدان را به خود جلب کند. دریافت 5 ستاره کیفیت از سوی منتقدان وب سایت بزرگ نرم افزاری CNet و همچنین بیش از 10 میلیون دانلود از سرتاسر دنیا تا پایان سال 2006 از جمله افتخارات کسب شده توسط این نرم افزار است.
شما در كسب‌وكار خاصی مشغول به كار هستید و نیاز به تهیه گزارش‌ها و نمودارهایی دارید كه كاملاً حرفه‌ای به نظر برسند. ولی با دانش گرافیك و نرم‌افزارهای گرافیكی آشنایی ندارید. ناامید نشوید. با این نرم‌افزار می‌توانید گرافیك‌های كاملاً حرفه‌ای خلق كنید.
با استفاده از قطعات از پیش طراحی شده موجود در این برنامه، به راحتی قادر به ساخت چارت‌های سازمانی، فرم‌های اداری، برنامه زمانی پروژه، تقویم‌های برنامه‌ریزی، نمودارهای فروش و حتی پلان ساختمان خواهید بود.
بیش از دو میلیون كاربر از این برنامه استفاده می‌كنند و عنوان محبوب‌ترین نرم‌افزار خلق گرافیك تجاری را به خود اختصاص داده است. قابلیتی كه باعث محبوبیت این برنامه شده، امكان ارسال مستقیم طرح‌ها به محیط آفیس است كه باعث می‌شود به راحتی اسناد ورد خود را به نمودارهای حرفه‌ای تجهیز كنید.

elshan بازدید : 173 شنبه 22 تیر 1392 نظرات (0)
Xara-Designer-Pro-X9-v9.2.1.28737

Xara Designer Pro X نرم افزاری حرفه ای در طراحی و ترسیم تصاویر مختلف عکس، انیمیشن، تیزر های تبلیغاتی و … می باشد که تا پیش از این با نام Xara Xtreme Pro تولید می شد. اگر شما به دنبال برنامه ای می باشید تا به صورت حرفه ای نیازهای طراحی خود در این گونه موضوعات برطرف کنید، آن را یافته اید. این نرم افزار با قراردادن امکانات مختلف و حتی افکت ها و تصاویر آماده کمک می کند تا تصاویری زیبا و متنوع در زمینه طراحی ایجاد کنید. هچنین شما اگر قصد ایجاد تغییرات و ویرایش یک یا چندین عکس را دارید این برنامه به شما در این زمینه نیز کمک خواهد کرد و به راحتی و با یک کلیک شما می توانید با وارد نمودن تصویر مورد نظر به برنامه و انجام تغییرات، آن را با چندین عکس دیگر نیز ترکیب و ادغام کنید. همچنین به کمک این نرم افزار طراحان وب و دارندگان سایت نیز می توانند تصاویر مختلف گرافیکی سازگار با محیط وب ایجاد نمایند و از آن ها در سایت خود استفاده کنند. سرعت بالا در ساخت تصاویر و انجام عملیات های مربوطه، کیفیت گرافیکی بسیار بالای تصاویر و استفاده از برنامه به صورت کاملا گرافیکی و استفاده از plug-in های متعدد و متنوع از مهمترین ویژگی های این نرم افزار می باشد.

درباره ما
جدیدترین اهنگ ها.دانلود جدیدترین فیلم ها،دانلود جدیدترین عکس ها،دانلود جدیدترین انمشین ها،دانلودا,دانلود فیلم 2013,دانلود فیام ،دانلودفیلم،مولتی دانلود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    کدام مطالب را بیشتر در وبلاگ بگذاریم؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 242
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 114
  • آی پی دیروز : 95
  • بازدید امروز : 148
  • باردید دیروز : 122
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 799
  • بازدید ماه : 799
  • بازدید سال : 41,594
  • بازدید کلی : 208,560
  • چت روم اختصاصی سایت
    رتبه سایت